The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Millanen sänky teil sit on? luulen et osa näistä selkäkivuista kyl johtuu sängystä,onhanse jo aika kauan ja paljon käytetty. Jos joku vaan kävis mullekin ostamassa niin ei tarvis ite vaivautuu.
mulla on joku puolikova runkopatjasänky
ollut hyvä :)

ja jos olisi sänkyrunko ja siihen pitäis ostaa patjat niin jotkut puolikovat ostaisin

ja voihan niitä sänkyjä vähän kokeilla kaupassa miltä tuntuu :)
 
Luin äsken netistä jutun että jenkeissä eräs pariskunta oli antanut 16-vuotiaan tyttärensä adoptoitavaksi kun tämä oli lesbo :| Vähän tuli paha mieli.
:O - *sanaton*.... mielettömän kylmää ja tunteetonta toimintaa.

Mulle/meille se on ihan ja sama, mitä seksuaalista suuntautumista sitten aikanaan ovatkaan. Pääasia on se, että ovat onnellisia ja tasapainossa itsensä kanssa :). Homo tai hetero, yhtä tuntevia molemmat :heart:.
 
Saanko mä valittaa? Päähän sattuu ja hartioihin sattuu ja nenu vuotaa ja silmät vuotaa ja ja ... valitin kumminkin :)
:hug:...paranemisia sinulle.

Meillä tais sitten alkaa siitepölykausi. Poika jo kehui silmiä kutittavan ja mulla on kans niiskutusta havaittavissa - joten pukkasin meille molemmille sitten lääkitystä menemään. Nyt vain toivon että tää kevät sitten oikeesti olis se helpompi siitepölyallergisille, ettei taas menis pojalla viimeiset kouluviikot sairastellessa.
 
..ja iltamia kaikille :)!

Hirveen nopeesti meni tämä viikonloppu, osasyynä varmaan se, että sitä yritti töhöttää ja touhuta mahdollisimman paljon, ettei jää liiaksi aikaa paikallaan olemiseen ja jonnin joutavien ajattelemiseen..
Auringolla on kyllä ihana ihmeellinen voima, helpottaa kummasti hiukan raskaampaakin päivää...

Tänään ulkoiltu, lenkkeilty, pidetty vapaata puusavotasta. Fillareita huollettu ja uusikin käytiin hakemassa ahkeraan käyttöön, joten - mikäs tässä kesää odotellessa :)!
 
..ja iltamia kaikille :)!

Hirveen nopeesti meni tämä viikonloppu, osasyynä varmaan se, että sitä yritti töhöttää ja touhuta mahdollisimman paljon, ettei jää liiaksi aikaa paikallaan olemiseen ja jonnin joutavien ajattelemiseen..
Auringolla on kyllä ihana ihmeellinen voima, helpottaa kummasti hiukan raskaampaakin päivää...

Tänään ulkoiltu, lenkkeilty, pidetty vapaata puusavotasta. Fillareita huollettu ja uusikin käytiin hakemassa ahkeraan käyttöön, joten - mikäs tässä kesää odotellessa :)!
kestääkö kysyä että itä toi puusavotta teidän kohdalla tarkoittaa?

monta mottia vuodessa te teette ja itellekkö vai myyntiin?
 
Aries 78
Tuosta uutisesta tuli mieleen että kuuluikohan perhe mahdollisesti johonkin uskonnolliseen yhteisöön? Tahtovat jenkkilässä olla aika herkkiä noiden sukupuoliasioiden suhteen noissa yhteisöissä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä