ei mittää omakohtasta kokemusta moisesta ole?Vois tulla sanomista kun "koemakais" sängyn huonekaluliikkeessä
ei mittää omakohtasta kokemusta moisesta ole?Vois tulla sanomista kun "koemakais" sängyn huonekaluliikkeessä
En tiedä meenkö suoraan hallille vai pitäiskö käydä opon juttusilla suunnittelemassa mulle omaa lukujärjestystä kun meen mukaan kesken vuoden ja oon eri vaiheessa opinnoissani kun muut.Sitä on näin keväällä liikkeellä, kaipuuta.. =)
Eiköhän sinne kainaloon, joku kossi löydy
Et tiedä mihin vai minne olet menossa?
Ei ole kokemustaei mittää omakohtasta kokemusta moisesta ole?
ihmeEi ole kokemusta
ootko sä käynyt koelusikoimassa?ihme
no enhän minä nyt herraisänähköön semmosta(kaan)ootko sä käynyt koelusikoimassa?
Eeethän sinä nyt semmosia niin :saint: Miten kehtasin edes ajatella moisiano enhän minä nyt herraisänähköön semmosta(kaan)
veli Aries on tavannut mun muistin mukaan sanoa miltei kaikkeen "been there, done that"
Juu pitää olla oma leikkikaveri ja mies jota kiusata välillä. :xmas:aim päk from tö nooth
tinku ja lg, ootteko ihan varmoja että haluatte jonkun äijänkörilään loppuiäksi :kieh:
arvasinkin että jotain tämmöstä tässä olis takana...ja mies jota kiusata välillä. :xmas:
Tuohon voi sanoa jo ettei kantti kestä, toisaalta pitää ajatella muitakin kanssaihmisiä..ihme
mulla on joku puolikova runkopatjasänkyMillanen sänky teil sit on? luulen et osa näistä selkäkivuista kyl johtuu sängystä,onhanse jo aika kauan ja paljon käytetty. Jos joku vaan kävis mullekin ostamassa niin ei tarvis ite vaivautuu.
no niinpä :headwall:Tuli se lumisade näköjään tänne eteläänkin.
:hug:...voimia sinulle, mitä ikinä onkaan elossasi nyt menossa. Muista myös ajatella itsesi parasta :heart:...pidä huoli itsestäsi.Oli aika raskas eilinen ja jouduin äkkiseltään tekemään päätöksiä :'(
Ei onneks liity raskauteen....
Itkettää vaan mutta lasten parasta on ajateltava
:O - *sanaton*.... mielettömän kylmää ja tunteetonta toimintaa.Luin äsken netistä jutun että jenkeissä eräs pariskunta oli antanut 16-vuotiaan tyttärensä adoptoitavaksi kun tämä oli lesbo :| Vähän tuli paha mieli.
:hug:...paranemisia sinulle.Saanko mä valittaa? Päähän sattuu ja hartioihin sattuu ja nenu vuotaa ja silmät vuotaa ja ja ... valitin kumminkin
:hug:....kuulostaa kyllä niin tutulta!:hug:
Miulla on ärsyytymisaste noussut ihan tappiin tässä vähän ajan sisällä..kaikki etsii jotain täältä ja höseltää ympäriinsä ja tietty kukaan muu ei voi tietää missä se ko.asia on kuin mie..tai niin ne olettaa :kieh: Prkl pitäkää ite huoli tavaroistanne! En oo mikään stn tietotoimisto..
Koekäytöstä ja -ajosta on kokemusta....ei mittää omakohtasta kokemusta moisesta ole?
kestääkö kysyä että itä toi puusavotta teidän kohdalla tarkoittaa?..ja iltamia kaikille !
Hirveen nopeesti meni tämä viikonloppu, osasyynä varmaan se, että sitä yritti töhöttää ja touhuta mahdollisimman paljon, ettei jää liiaksi aikaa paikallaan olemiseen ja jonnin joutavien ajattelemiseen..
Auringolla on kyllä ihana ihmeellinen voima, helpottaa kummasti hiukan raskaampaakin päivää...
Tänään ulkoiltu, lenkkeilty, pidetty vapaata puusavotasta. Fillareita huollettu ja uusikin käytiin hakemassa ahkeraan käyttöön, joten - mikäs tässä kesää odotellessa !
esilämmitys kannattaa aina, suositus on että jos käynnistyshetkellä on +5 tai kylmempääpitääkös auto laittaa roikan päähän yöks jos tulee sellaset -3-4 astetta? ei kai siitä ainakaan haittaa ole vielä?
Täng juu kysellyt aiemminkin mutta se on koskenut työpaikan parkkista mutta nyt mulla on kotonakin tolppapaikka niin mietin et lähenkö laittamaan sitä.esilämmitys kannattaa aina, suositus on että jos käynnistyshetkellä on +5 tai kylmempää