pittäähän sitä nyt vappuna heila olla...ja helluntaina...ja juhannuksena...Ilmeisesti
pittäähän sitä nyt vappuna heila olla...ja helluntaina...ja juhannuksena...Ilmeisesti
Pitää toki, mielellään vielä sama heila niin ei meni ylilyönnin puolellepittäähän sitä nyt vappuna heila olla...ja helluntaina...ja juhannuksena...
Aina parempi niinPitää toki, mielellään vielä sama heila niin ei meni ylilyönnin puolelle
No niin minäkin!! mutta huonolta näyttää tilanne kyllä tässä itekin luuli et löysi sen loppuelämän heilan mutta exäpä se päättikin toisin. Pikkusen tossa viime vuonna toivo jo heräs mutta huonosti siinäkin sitten kävi,ei varmaan jäänyt keneltäkään huomaamattapöö :xmas:
Vai että vappuheila. Mä haluan loppuelämän heilan. Ei ole tähän asti löytynyt. Tai oli mutta lapsen isä päätti vaihtaa maisemaa.
Kävin lypsyllä niin paska keli se oli ulkona,ei lunta mutta vesitihkua,aamulla ja yöllä tuli lunta. Vituttaa tällänen:kieh: anteeksi ruma kielenkäyttöni:ashamed:Tuli se lumisade näköjään tänne eteläänkin.
Toivottavasti löytyy..Voi Tinku ja LG..kyllä te vielä sen löydätte. Sen äijänruntin pyörimään helmoihinne...
Omalta kohalta voin vaan sanoa että huonolta näyttää,multa rupee usko pikkuhiljaa loppumaan sen suhteen mutta eikai sitä ihan kokonaan vielä voi luovuttaa mutta...Oikeesti vähän pelottaa ajatuskin et loppuelämä yksin...Voi Tinku ja LG..kyllä te vielä sen löydätte. Sen äijänruntin pyörimään helmoihinne...
Terppa :wave:Hei vain.
hello =)Hei vain.
Tinkulla ja LG.llä on miehenkaipuu, mä alotan huomenna koulun enkä tiiä mihin oon menossaMitäs täällä pöristään?
Sitä on näin keväällä liikkeellä, kaipuuta.. =)Tinkulla ja LG.llä on miehenkaipuu, mä alotan huomenna koulun enkä tiiä mihin oon menossa
Se on koemaattava.Mä olen pohtinut uuden sängyn hankkimista tänää,huonosti nukutun yön takia. En vaan yhtään tiedä minkälaisen sit ostais...joustinpatjat pitäs kai olla sitten.
:wave: :kiss:aim päk from tö nooth
tinku ja lg, ootteko ihan varmoja että haluatte jonkun äijänkörilään loppuiäksi :kieh:
Hih!niin varmaan pitäs:xmas:Se on koemaattava.
Vois tulla sanomista kun "koemakais" sängyn huonekaluliikkeessäSe on koemaattava.