The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta palleroiset:kiss:

huonosti nukuttu yö takana....jalkaa särki ja sitten selkää,5aikaa aamulla nousin ylös kun ei pystynyt makaamaan mutta sitten olin nukahtanut sohvalle josta 7 aikaa heräsin.Kömmin taksin sänkyyn josta 9jälkeen taas heräsin. Vieläkin särkee paikkoja.
 
Huomenta :wave:

Olipas kiva kun sai nukkua pitkään kerrankin ja ihan rauhassa. Nyt mä odottelen, että pääseekö tuo miekkonen tuolta sängystä ylös tänään, vai ei. Lähdenkö hakeen lapsia yksinäni vai lähteekö mukaan. Tais olla raskas reissu :D

Metis :hug: Mitäs tapahtui? Ei siis pakko oo kertoa, mut... :kiss:
 
kahvikirahvi
Hälöy! Meikällä oli kivan rauhallinen ilta kaverin kämpillä istuskellessa ja maailmaa parantaessa. Jäin yöksikkin kun lähtö veny niin myöhäseksi. Mutta aamusta tuli sitten toinen kaveri mua kaupungilta hakemaan ja käytiin kaffella ja sain kyydin kotia :p
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
mulla oli kans vaikeuksia sängyssä mutta ne hellitti kun mg osti meille uuden kunnollisen sängyn
Uuden sängyn osto on kyl vaikeeta,,muutaman kerran käynyt kattomassa mut aina loppuu mielenkiinto kesken kun ei tiedä mikä olis hyvä ja myyjät nyt myy sit heti sen kalleimman vaikkei ehkä parhainta. Paras olis sellanen kun tehään koneen kanssa et ne mittaa sen asennon ja painon mukaan millanen olis hyvä mutta nekin niin pirun kalliita.
 
Kirpparipinoa tehty ja vast housut käyty läpi,pitäs seuraavaks paidat ym käydä läpi.En tykkää tosta hommasta yhtään mutta pakko karsia kun ei riitä tilat enää ja muutenkaan enää käytä noita kaikkia niin nyt en enää jemmaa niitä et jos joskus...
 
Uuden sängyn osto on kyl vaikeeta,,muutaman kerran käynyt kattomassa mut aina loppuu mielenkiinto kesken kun ei tiedä mikä olis hyvä ja myyjät nyt myy sit heti sen kalleimman vaikkei ehkä parhainta. Paras olis sellanen kun tehään koneen kanssa et ne mittaa sen asennon ja painon mukaan millanen olis hyvä mutta nekin niin pirun kalliita.
mun mielestä se on tosi helppoa mutta mikäpä se ukkomiehelle oliskaan hankalaa

mä vaan sanoin rouvalle että pitäs saada parempi peti kun entisessä kipeytyy selkä
 
mun mielestä se on tosi helppoa mutta mikäpä se ukkomiehelle oliskaan hankalaa

mä vaan sanoin rouvalle että pitäs saada parempi peti kun entisessä kipeytyy selkä
Millanen sänky teil sit on? luulen et osa näistä selkäkivuista kyl johtuu sängystä,onhanse jo aika kauan ja paljon käytetty. Jos joku vaan kävis mullekin ostamassa niin ei tarvis ite vaivautuu.
 
se on semmonen jenkkityylinen jossa patjassa on kovempi ja pehmeämpi puoli, kova on käytössä

Sotkasta ostettu
Mun pitäs saada sellanen kova patja kun nyt on tollanen puolipehmee ja se ei sovi yhtään ja varsinkin kun se on jo ihan lintassa muutenkin.Joustinpatjat vois olla aika hyvä juttu.Jossain vaiheessa se sänky olis kyl uusittava enneku selkä on kokonaan entinen.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
On ollut kivaa :) Kaljahammasta kolottais taas, mutta kai tää tässä perheen parissa menee päivä niin pääsee reippaana huomenna alottamaan koululaisena :p
Juu,ei sit kannata jos huomenna pitäs freesinä kouluun mennä. Mä ajattelin että kun taas ollut vähän hiljasempaa ton alkon kanssa niin jatkan samaan malliin ja jos sitte vappuna korkkais.Voi tietysti toisinkin käydä,en tee mitään lupauksia mut vapusta alkaa sitte vapaa niin voi vähän fiilistellä:xmas:
 
IhanaValo
Tyttö ei oo oksuillut sen eilisen iltapäivän jälkeen, tänään söi ihan normaalisti kans eikä mitään. Mkähän lie sit iskenyt mut taitaa olla jo menny yhtä nopeesti..*koputan puuta*

ahistuttaa se kampaaja, en oo vieläkään keksinyt minkälaisen pään haluisin, ei netistäkään löydy mitään..ja värikin vielä, mies ehdotti joko vähän vaaleempaa tai punertavampaa, ku pitkään ollu jo semmonen perus(vaaleen)ruskee..vetäsen vaaleenpunaseks koko pään niin siinä on :D

Just tosiaan syötiin ja nyt sit mietitään että mitäs nyt..
 
kahvikirahvi
Luin äsken netistä jutun että jenkeissä eräs pariskunta oli antanut 16-vuotiaan tyttärensä adoptoitavaksi kun tämä oli lesbo :| Vähän tuli paha mieli.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä