Dodiih!!Odotellaan viikko
Mä taidan odotella seuraavalle vuosikymmenelle,ihan vaan omaksi iloksi
Dodiih!!Odotellaan viikko
Tarvii varmaan alkaa puhalteleen.. Tai sit tekeen jotain hengitysharjotuksia. Hapkidossa tehtiin aina Tanjun- hengityksiä ensimmäiseksi, siitä saattais olla hyötyä noiden keuhkojen kannalta...Varmaan vaikuttaa. Oon kuullu et se pulloon puhallus vois nopeuttaa keuhkokapasiteetin palautumista.
Mää singahdan nyt vielä salille vispaan vähän kuntopyörää :wave:
Nd on ihan huppuhyviä. Ostan toisinaan sellasen pussin ja sitte niitä imeskelen...Ei pitäs ostaa amerikan pastilleja kun koko rasia menee heti tyhjäksi:ashamed:
Mikä sinut on laittanut odotuslinjalleAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28299662:Dodiih!!
Mä taidan odotella seuraavalle vuosikymmenelle,ihan vaan omaksi iloksi
En mä ainakaan....Joko kaikki meni nukkumaan?
En mä ainakaan....
Muut onki sit jo nukkumassa vissiinkin,mua ei kyllä yhtään nukuta mut se saataa iskeä sit ihan ykskaks.
Melkein vois itekkin mennä kohtapuolinMuut onki sit jo nukkumassa vissiinkin,mua ei kyllä yhtään nukuta mut se saataa iskeä sit ihan ykskaks.
No justiinsa juu,kuka mun kanssa sitte valvoo:kieh:Melkein vois itekkin mennä kohtapuolin
Jaa-aNo justiinsa juu,kuka mun kanssa sitte valvoo:kieh:
Väitäkkö että sulla ois parempaakin seuraa:OJaa-a
Yksin olen kotosallaVäitäkkö että sulla ois parempaakin seuraa:O
Niin minäkin mutta eipä mua parempaa seuraa olekkaanYksin olen kotosalla
Näin on vaan niin hyvä ollaMikä sinut on laittanut odotuslinjalle
Kyllä mää täällä hetken vielä kuikin ainaki. Hyvää yötä sullekin :hug:Kai se on mentävä nukkumaan kun ei täälläkään enää ketään ole. Hyvää yötä vaikkei kukaa enää hereillä oliskaan. :kiss:
:hug: Haluatko tarkemmin kertoa? Ei oo pakko, tsemppiä joka tapauksessa..Oli aika raskas eilinen ja jouduin äkkiseltään tekemään päätöksiä :'(
Ei onneks liity raskauteen....
Itkettää vaan mutta lasten parasta on ajateltava
Voin pistää yv:llä...:hug: Haluatko tarkemmin kertoa? Ei oo pakko, tsemppiä joka tapauksessa..