kahvikirahvi
Oluesta puheenollen, kipasen tästä kaljakauppaan ja lähen sitte homppelibestikselleni nauttimaan sivistyneesti. Hauskaa iltaa kaikille!no niimpä, olut oluena ja viinat viinana
Oluesta puheenollen, kipasen tästä kaljakauppaan ja lähen sitte homppelibestikselleni nauttimaan sivistyneesti. Hauskaa iltaa kaikille!no niimpä, olut oluena ja viinat viinana
sillä laillaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28299326:Nyt pitää hehkuttaa.....
Huomenna tulee 1kk ilman tupakkaa ja viikon oon ollu ilman lääkkeitäkin jo..
:flower: *aplodit*Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28299326:Nyt pitää hehkuttaa.....
Moikka vainTäällä taas :wave:
Hyvä. Tuokin on jo edistystä :hug::flower: *aplodit*
Mää oon onnistunu vähentään 1-3:en päivässä. Saas nähä millon tuosta iltatupakista vierottuu.
Joo mää oon tyytyväinen Mut sun saavutus on kyllä ihan loistava!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28299358:Hyvä. Tuokin on jo edistystä :hug:
Hienoa! Onnittelut ja tsemppiä! :flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28299326:Nyt pitää hehkuttaa.....
Mut mä söin niitä lääkkeitä 4 viikkoa. Ylpee oon itestäni kyllä. EI voi muuta sanoa. Nyt alkaa kaikki terva sun muut p*skat irtoomaan keuhkoista ja onteloista, ihan räkänen ja tukkonen kokoajan, mutta hyvä ku puhdistuu..Joo mää oon tyytyväinen Mut sun saavutus on kyllä ihan loistava!
Joo oon huomannu saman vaikken oo ees kokonaan lopettanu. Limayskää riittää. Ootko kokeillu höyryhengitystä tai sitä vesipulloon puhaltelua?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28299432:Mut mä söin niitä lääkkeitä 4 viikkoa. Ylpee oon itestäni kyllä. EI voi muuta sanoa. Nyt alkaa kaikki terva sun muut p*skat irtoomaan keuhkoista ja onteloista, ihan räkänen ja tukkonen kokoajan, mutta hyvä ku puhdistuu..
En oo kokeillu, tarvis varmaan kokeilla, tosin olin kyl kuumeessa ja flunssassa muutenkin, niin tekee sekin varmasti osansa tähän.Joo oon huomannu saman vaikken oo ees kokonaan lopettanu. Limayskää riittää. Ootko kokeillu höyryhengitystä tai sitä vesipulloon puhaltelua?
Varmaan vaikuttaa. Oon kuullu et se pulloon puhallus vois nopeuttaa keuhkokapasiteetin palautumista.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28299527:En oo kokeillu, tarvis varmaan kokeilla, tosin olin kyl kuumeessa ja flunssassa muutenkin, niin tekee sekin varmasti osansa tähän.
Noooh??? Onks säpinää tiedossa?opcorn:
Odotellaan viikkoAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28299584:Noooh??? Onks säpinää tiedossa?