vierailija
Eihän m
ua voi paljon ikävoidäkään, ku pieni mies oon.Silleen pikkasen.
ua voi paljon ikävoidäkään, ku pieni mies oon.Silleen pikkasen.
Mä juon vain mustaa tai vihreää teetä.Marjat semmosenaan ja hedelmät on vaan...aaah namskismaiskis!
Teen suhteen mä meen fiiliksillä, miltä tuntuu. Ei kaikki makuteet oo hyviä, sieltä potkii pahasti kitkeränä joku ällötys esiin...pääosin mulla vihree tee käytössä, siinä mukana minttua tai sutruunaa tai vaniljaa
Ja jos mahdollista niin muutaman minuutin ihana hiljaisuus, lämpimän pehmee teejuomakupposkipponen ja - aika vaan pysähtyy toviksi ...
Eihän m
ua voi paljon ikävoidäkään, ku pieni mies oon.
Nyt on minullakin välipala kohdillaan.Kahvia lissää taitaa olla 3 kupillinen tai 4
Kahvia lissää taitaa olla 3 pannullinen tai 4
Keittiösulkeista pukkaa
Läjä perunoita ja porkkanoita, lanttuakin ja kaveriksi lihaa - kaitpa tuosta saan jotain syömiskelpoista aikaiseksi...
Eli taustahäröilyä...
Pimppi bodaus, kaikenlaisia sanoja ne keksii
En käytä. Enkä laita pimppaan sellaista mikä ei kuulu sinne.
Onks tää nyt joku ketsuppipullon korvike vai mitä hemmettiä taas?!
Piti kaks kertaa lukee ennenkun uskoin mitä tossa lukiVittu!
Ikinä en enää etikkaa syö! Miehen vehje kun on aiheuttaa krampin leukalihaksiin. Ja suu on vaan pienentäynyt kun en ole tajunnut moista varoa.
Ai ni ja joo....tuota nuinnii...eikäkö mättähiäVittu!
Ikinä en enää etikkaa syö! Miehen vehje kun on aiheuttaa krampin leukalihaksiin. Ja suu on vaan pienentäynyt kun en ole tajunnut moista varoa.
Nii ja ketsupissakin on etikkaa.Onks tää nyt joku ketsuppipullon korvike vai mitä hemmettiä taas?!
Tässä kohta voi ruokaakaan tehdä kun kohta jokaisesta aineesta tulee hajatelmia " tungepa kuule toosaas niin et tiijäkään miten höpöä se sielläkin tekee!"