Niih, ne tuppaa olemaan ohiJa taas viikonloppu ohi.
Varsinkin jos piti tehdä jotakin ja toinen vapaapäivä meni nukkuessa.Niih, ne tuppaa olemaan ohi
Se tästä vielä puuttuis että poliisit alkais liikkumaan toreilla kuuntelemassa mitä ihmiset puhuu...sitten oliskin kivaa kaikilla.
Mitä mun silmäni näkevät keskellä rauhaisaa sunnuntaipäivää?Joo tai sitte pannaan kutrit vaan suoriks!!
Oliskin suoremmat hiukset, kyllästyny niin tähän pörröpehkoon joka on aina joko takussa tai joka paikkaan hapsottamassa tai sekä että.Mitä mun silmäni näkevät keskellä rauhaisaa sunnuntaipäivää?
Juurihan mainitsit keinon jolla tukka suoristuu?Oliskin suoremmat hiukset, kyllästyny niin tähän pörröpehkoon joka on aina joko takussa tai joka paikkaan hapsottamassa tai sekä että.
Sitten tarvitaan enemmän lunta että pääsee pulkkamäkeen laittamaan KURVIT suoriks.Juurihan mainitsit keinon jolla tukka suoristuu?
Kyllä naisella saa olla pörröpehko.Sitten tarvitaan enemmän lunta että pääsee pulkkamäkeen laittamaan KURVIT suoriks.
Mieluiten pörrö kuin suora.Oliskin suoremmat hiukset, kyllästyny niin tähän pörröpehkoon joka on aina joko takussa tai joka paikkaan hapsottamassa tai sekä että.
Mieluiten suora kuin pörrö.
JepVarsinkin jos piti tehdä jotakin ja toinen vapaapäivä meni nukkuessa.
Sinähän kilttinä kerrot sen meille ihan kohta, että kannattaako tuota ostaa.Millasta mahtaa olla Lidlin reilun kaupan luomukahvi ? Tuli ostettua paketti kun oli tarjouksessa.
Kerro sitten oliko hyvää.Millasta mahtaa olla Lidlin reilun kaupan luomukahvi ? Tuli ostettua paketti kun oli tarjouksessa.
Presidentti on parempi kuin juhlamokka.Sinähän kilttinä kerrot sen meille ihan kohta, että kannattaako tuota ostaa.
Yleensä ei kannata ostaa muuta kuin Juhlamokkaa.
Paitsi että ainoa oikea kahvi on tietysti Valintatalosta ostettu Saludo.
Kyllä, tähän mielipiteeseen on helppo yhtyäPresidentti on parempi kuin juhlamokka.
Ihasama mitä kur...sekotusmurusta onkaan, yhtä pahan makustaPresidentti on parempi kuin juhlamokka.
Taasko sitä ollaan vastarannan kiiski?Ihasama mitä kur...sekotusmurusta onkaan, yhtä pahan makusta
Ainaki täällä...toki riippuu niin tekijästä. Kylässä se pikkukupillinen maistuu
(ja mukamas mä osaa tehdä hyvääkin kahvia mutta se on vaan toisten heittämää läpändeerusta)