Mä mikään kiiski ooTaasko sitä ollaan vastarannan kiiski?
Kahvin merkillä on väliä.
Erehyin vaan pienesti sanomaan tästä sotkusta mikä on sekottunu runsaan maidon joukkoon...
Ryöminkin takas kummajaisen kolooni...
Mä mikään kiiski ooTaasko sitä ollaan vastarannan kiiski?
Kahvin merkillä on väliä.
Erehdyin kerran kokeilemaan Xtrakahvia koska se oli halpaa.Ihasama mitä kur...sekotusmurusta onkaan, yhtä pahan makusta
Ns. makuteet ovat pahoja. Mä syön marjat marjana ja hedelmät hedelmänä. NihMutta teessä kyllä makuvivahteet korostuvat
Ja joissakin laaduissa valmistaminen on tosi hienovaraista puuhaa, lähes jotain taidetta
Mutta nää nyt on tämmösiä.....jokaisella oma maku ja se on just siinä suussa se kaikista paras*huomaa lätsittelevänsä omatekosessa suossa*
Paras kun on ihan hilijaa
..jos osaa ja snaijjaa*sipisee tiukan ninjakypärän uumenista*
Erehdyin kerran kokeilemaan halpaa.
Ei se ollu halpaa
Mutta se oli halpaa.
Ei viellä maistettu,mut kerron sitten kun maistetaan. Juhlamokkaa meillä on 1 aukastu paketti,Saludoa ei juoda. Juhlamokan lisäksi juuaan tummia kahveja, yleensä iltakahvinaSinähän kilttinä kerrot sen meille ihan kohta, että kannattaako tuota ostaa.
Yleensä ei kannata ostaa muuta kuin Juhlamokkaa.
Paitsi että ainoa oikea kahvi on tietysti Valintatalosta ostettu Saludo.
Jonkun toisen suussa ehken on napsahtanu, ei voi tietää...Erehdyin kerran kokeilemaan Xtrakahvia koska se oli halpaa.
Ei se ollu halpaa kun jouduin juomakelvottomana heittämään pois. Eikä mulla ny yleensä ole kummempia ennakkoluuloja tai merkkivaatimuksia.
Mutta musteella värjätty sappineste ny vaan yksinkertaisesti ei maistunut.
Jaa, mä eilen illalla piipahdin täällä.Onko kukaan kyselly mua, kukaan nainen, ku olin vähän aikaa pois?
Softy tai FC?
Juu,kuhan joskus aukastaanKerro sitten oliko hyvää.
Yleensä halppis kahvit ovat pahaa.Jonkun toisen suussa ehken on napsahtanu, ei voi tietää...
Mutta vasta paahdettu kahvi, siinä on semmoset tuoksut että...kyllä on nenuliini ihan omenaisena siitä tuoksusinfoniasta!
Ja vieläkin on hyvässä tuoksumuistissa ne mummilan hitaat ja lämpimät aamut jolloin heräsi siihen pannukahvin tuoksuun ja torpan hämyyn...
Tänä vuonna?Juu,kuhan joskus aukastaan
Noi halvimmat kahvit on kyllä hirveetä kuraa, ettei pysty juomaanErehdyin kerran kokeilemaan Xtrakahvia koska se oli halpaa.
Ei se ollu halpaa kun jouduin juomakelvottomana heittämään pois. Eikä mulla ny yleensä ole kummempia ennakkoluuloja tai merkkivaatimuksia.
Mutta musteella värjätty sappineste ny vaan yksinkertaisesti ei maistunut.
Ei Sulla kuitenkaan ollu ikävä mua, vai oliko vähän?Jaa, mä eilen illalla piipahdin täällä.
Silleen pikkasen.Ei Sulla kuitenkaan ollu ikävä mua, vai oliko vähän?
Marjat semmosenaan ja hedelmät on vaan...aaah namskismaiskis!Ns. makuteet ovat pahoja. Mä syön marjat marjana ja hedelmät hedelmänä. Nih
Kylhä,varmaan tulevana viikkonaTänä vuonna?
Kaikki kahvit on kyllä hirveetä kuraa, ettei pysty juomaan
Niihä ne onYleensä halppis kahvit ovat pahaa.
Sää oot....vissiinehkenkait se punaraitasten villasukkien omistaja? Jos oot niin moikka, missäs sitä ollaan viipotettu?Onko kukaan kyselly mua, kukaan nainen, ku olin vähän aikaa pois?
Softy tai FC?
Naisten ikävä on tänä aamuna kohdistunut sellaisiin miehiin jotka vetävät pulkkaa.Ei Sulla kuitenkaan ollu ikävä mua, vai oliko vähän?