The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta teessä kyllä makuvivahteet korostuvat :)

Ja joissakin laaduissa valmistaminen on tosi hienovaraista puuhaa, lähes jotain taidetta :)

Mutta nää nyt on tämmösiä..:unsure:...jokaisella oma maku ja se on just siinä suussa se kaikista paras(y)*huomaa lätsittelevänsä omatekosessa suossa:barefoot:*
Paras kun on ihan hilijaa:ninja:
..jos osaa ja snaijjaa*sipisee tiukan ninjakypärän uumenista*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Softy
Mutta teessä kyllä makuvivahteet korostuvat :)

Ja joissakin laaduissa valmistaminen on tosi hienovaraista puuhaa, lähes jotain taidetta :)

Mutta nää nyt on tämmösiä..:unsure:...jokaisella oma maku ja se on just siinä suussa se kaikista paras(y)*huomaa lätsittelevänsä omatekosessa suossa:barefoot:*
Paras kun on ihan hilijaa:ninja:
..jos osaa ja snaijjaa*sipisee tiukan ninjakypärän uumenista*
Ns. makuteet ovat pahoja. Mä syön marjat marjana ja hedelmät hedelmänä. Nih :whistle: :D
 
Sinähän kilttinä kerrot sen meille ihan kohta, että kannattaako tuota ostaa.
Yleensä ei kannata ostaa muuta kuin Juhlamokkaa.
Paitsi että ainoa oikea kahvi on tietysti Valintatalosta ostettu Saludo.
Ei viellä maistettu,mut kerron sitten kun maistetaan. Juhlamokkaa meillä on 1 aukastu paketti,Saludoa ei juoda. Juhlamokan lisäksi juuaan tummia kahveja, yleensä iltakahvina :D
 
Erehdyin kerran kokeilemaan Xtrakahvia koska se oli halpaa.
Ei se ollu halpaa kun jouduin juomakelvottomana heittämään pois. Eikä mulla ny yleensä ole kummempia ennakkoluuloja tai merkkivaatimuksia.
Mutta musteella värjätty sappineste ny vaan yksinkertaisesti ei maistunut.
Jonkun toisen suussa ehken on napsahtanu, ei voi tietää...

Mutta vasta paahdettu kahvi, siinä on semmoset tuoksut että:love:...kyllä on nenuliini ihan omenaisena siitä tuoksusinfoniasta(y)!

Ja vieläkin on hyvässä tuoksumuistissa ne mummilan hitaat ja lämpimät aamut jolloin heräsi siihen pannukahvin tuoksuun ja torpan hämyyn:love:...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Softy
Jonkun toisen suussa ehken on napsahtanu, ei voi tietää...

Mutta vasta paahdettu kahvi, siinä on semmoset tuoksut että:love:...kyllä on nenuliini ihan omenaisena siitä tuoksusinfoniasta(y)!

Ja vieläkin on hyvässä tuoksumuistissa ne mummilan hitaat ja lämpimät aamut jolloin heräsi siihen pannukahvin tuoksuun ja torpan hämyyn:love:...
Yleensä halppis kahvit ovat pahaa. :sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Erehdyin kerran kokeilemaan Xtrakahvia koska se oli halpaa.
Ei se ollu halpaa kun jouduin juomakelvottomana heittämään pois. Eikä mulla ny yleensä ole kummempia ennakkoluuloja tai merkkivaatimuksia.
Mutta musteella värjätty sappineste ny vaan yksinkertaisesti ei maistunut.
Noi halvimmat kahvit on kyllä hirveetä kuraa, ettei pysty juomaan
 
Ns. makuteet ovat pahoja. Mä syön marjat marjana ja hedelmät hedelmänä. Nih :whistle: :D
Marjat semmosenaan ja hedelmät on vaan...aaah namskismaiskis:p!
Teen suhteen mä meen fiiliksillä, miltä tuntuu. Ei kaikki makuteet oo hyviä, sieltä potkii pahasti kitkeränä joku ällötys esiin...pääosin mulla vihree tee käytössä, siinä mukana minttua tai sutruunaa tai vaniljaa:love:
Ja jos mahdollista niin muutaman minuutin ihana hiljaisuus, lämpimän pehmee teejuomakupposkipponen ja - aika vaan pysähtyy toviksi :)...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Kais
Välillä tulee kyllä teetäkin juotua,maustettua mielellään. :) Mutta enemmän kahvi-ihmisiä.:coffee:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä