Nyt ois kyllä sellanen olo, että viekku tuntuis kivalta kun paleltaa vaikka kuin lämmittäisTuleeko ellu ja kisu viekkuun? Saatte suklaapatukkaa.
Nyt ois kyllä sellanen olo, että viekku tuntuis kivalta kun paleltaa vaikka kuin lämmittäisTuleeko ellu ja kisu viekkuun? Saatte suklaapatukkaa.
Mulla on lämmin. Voin lämmittää sua.Nyt ois kyllä sellanen olo, että viekku tuntuis kivalta kun paleltaa vaikka kuin lämmittäis
Aina valmis kainaloiseksiTuleeko ellu ja kisu viekkuun? Saatte suklaapatukkaa.
Montaks söit?Liian monta patukkaa.
7 mutta ne on pieniä patukoita.Montaks söit?
suklaa on siitä kirottu keksintö, että sitä syö helposti liikaa kerralla7 mutta ne on pieniä patukoita.
Juu *mussuttaa patukkaa*suklaa on siitä kirottu keksintö, että sitä syö helposti liikaa kerralla
Oliko niisä mittään tohvia sisällä?7 mutta ne on pieniä patukoita.
Pussissa on snickers, milkyway, bounty, mars ja twix patukoita.Oliko niisä mittään tohvia sisällä?
Ei mikkään nuista oo tuttua mulle.Pussissa on snickers, milkyway, bounty, mars ja twix patukoita.
OkEi mikkään nuista oo tuttua mulle.
Pistäpä postiin muuan patukka tulemaan tännekin, notta saa maistaa.
Eikö siellä ole? Näitä myydään ulkomailla.Pistäpä postiin muuan patukka tulemaan tännekin, notta saa maistaa.
Minä asun sisämaasa.Eikö siellä ole? Näitä myydään ulkomailla.
Se on pitkä matka.Minä asun sisämaasa.
Paat vain paketin yläkulumaan, notta Alakooma ja vähä alemmas,että Pohojois Ameriika.
Postinkantaja kyllä löytää minut, ei täälä oo yks Alakooma eikä meitä muutenkaan oo kovin monta
Muista panna iso lauma postimerkkejä, ku tänne on pitkä matka.
Onko pitkämatka yks vai useampi sana?
Hyvä kun laitoitEipä tuo synttärisankari vastaa puhelimeen.
Tai ei ainakaan milloin isä soittaa.
Laitoin tekstarionnittelut.
Kato, skriivasin en oikeen.Se on pitkä matka.
Ei ton ikäset välttämättä siks ole vastaamatta kun just isä soittaa, ne vaan aattelee kavereitaan ja tyttöjä/poikia sillon paljon enemmän kuin vanhempiaan....Eipä tuo synttärisankari vastaa puhelimeen.
Jos se on sen ikäinen, että saa juoda alkoholia, niin turha luulla, että se vastaa ennen huomista iltaa.Eipä tuo synttärisankari vastaa puhelimeen.
Just noinEi ton ikäset välttämättä siks ole vastaamatta kun just isä soittaa, ne vaan aattelee kavereitaan ja tyttöjä/poikia sillon paljon enemmän kuin vanhempiaan....
Tekstari on kanssa hyvä, tärkeintä on että muistaa jotenkin <3