The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuleeko ellu ja kisu viekkuun? Saatte suklaapatukkaa. :rolleyes:
Aina valmis kainaloiseksi(y)

..musta on muuten olemassa joku valokuvanhapatuskin vissiinkait missä oon serkkujeni kans istuskelemassa soffalla heiluttelemassa hervottomana jalkoja ja tiukasti kaulailemassa heitä...siis serkkujani...ite oon onnesta överisenä mutta serkuilla on hiukan takakireet ilmeet:D:confused:...joko mä sanoin että kaulailin heitä t i u k a s t i:oops:...
 
vierailija
Eikö siellä ole? Näitä myydään ulkomailla.
Minä asun sisämaasa.
Paat vain paketin yläkulumaan, notta Alakooma ja vähä alemmas,että Pohojois Ameriika.
Postinkantaja kyllä löytää minut, ei täälä oo yks Alakooma eikä meitä muutenkaan oo kovin monta

Muista panna iso lauma postimerkkejä, ku tänne on pitkä matka.

Onko pitkämatka yks vai useampi sana?
 
Eipä tuo synttärisankari vastaa puhelimeen.
Tai ei ainakaan milloin isä soittaa.
Laitoin tekstarionnittelut.
Ei ton ikäset välttämättä siks ole vastaamatta kun just isä soittaa, ne vaan aattelee kavereitaan ja tyttöjä/poikia sillon paljon enemmän kuin vanhempiaan....
Tekstari on kanssa hyvä, tärkeintä on että muistaa jotenkin <3
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja FreezeCat
Ei ton ikäset välttämättä siks ole vastaamatta kun just isä soittaa, ne vaan aattelee kavereitaan ja tyttöjä/poikia sillon paljon enemmän kuin vanhempiaan....
Tekstari on kanssa hyvä, tärkeintä on että muistaa jotenkin <3
Just noin :)
Tekstari-, snapchatti- ja wazzuppi-nuoriso reagoi noihin kyllä paljon paremmin kuin puheluihin. Ja tärkeät viestit huomioidaan kyllä jos vaikka niihin ei vastattaisikaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä