Iltaa, ei ole jee.Iltaa Lunta Lunta Lunta Jeeee
Parempi, että se lumi on siellä kuin täällä.Prkl lumi.
Jos jossain työmääräyksessä sanotaan että tuuletusluukkujen sisäpuoliset panelit maalataan niin nehän perkele maalataan oli niitä tai ei. Määräys on määräys.Ai nii. Taloyhtiön remppa etenee. Tai ainakin postiluukusta oli tullu lappu jonka mukaan maanantaina tai tiistaina nukkumaluukun sisään tullaan tekemään "tuuletusluukkujen sisäpuolen panelimaalauksia". Hienoa.
Ainoa vaan, että ulkoseinällä on tuuletusikkuna, parvekkeen ovi ja parvekkeen ikkuna. Ei muuta. Ainoat panelit ovat kylppärin katossa. Mahtaako kaks päivää riittää jos nukkumaluukusta pitää löytää ne tuuletusluukkujen sisäpuoliset panelit?
Onneks ei tartte tehdä lumitöitä. Mut mun jalat kastui loskassa.Parempi, että se lumi on siellä kuin täällä.
Tehän olette paremmin varustautuneena niihin lumitöihin summuihin.
Me ollaan paremmin tätä T paita ja polvihousu porukkaa täälläpäin.
Lumekasta talvea vaan sinne pohjolaan!
Pistä kumisaappaat jalkoihin ensikerralla, ku meet ulos.Onneks ei tartte tehdä lumitöitä. Mut mun jalat kastui loskassa.
Jänskättää, että mihin täällä maanantaina tai tiistaina ilmestyy paneloitu ja sisäpuolelta maalattu tuuletusluukku. Toivottavasti ymmärtävät tehdä sen partsin oveen. Muualle jos laittavat niin pitää joko patteri irrottaa tai keittonurkasta purkaa alakaappi.Jos jossain työmääräyksessä sanotaan että tuuletusluukkujen sisäpuoliset panelit maalataan niin nehän perkele maalataan oli niitä tai ei. Määräys on määräys.
Luulen, että Ak vois tykätä talvesta ja lumesta.Lumi on ihanaa mutta kieltämättä tänään tuli kolmannen lumipesun ja liukastumisten jälkeen taas kesää ikävä!
Emmä aksun tykkäyksistä mitään tiiä, mutta mä tykkään kun on valosampaa Liukkaudesta en niin välitä tuolla ulkona!Luulen, että Ak vois tykätä talvesta ja lumesta.
Voi tehdä lumienkeleitä kotiin tullessa lähibaarista
Anteeksi, ku mun Suomi on käyny niin köppäseksi näitten T paitojen, sandaaleitten ja polovihousujen kans.
Kyllähän Sinä ymmärrät.
Käytän saappaita vain metsässä. Ja ne puristaa pikkasen.Pistä kumisaappaat jalkoihin ensikerralla, ku meet ulos.
Taisipa tietää tuon itsekin.
Sandaalikelit täälä vielä.
Mulle ei tulis mieleenkäänmennä ulos, lumikinokseen, jos niitä edes joskus tulis tänne.Emmä aksun tykkäyksistä mitään tiiä, mutta mä tykkään kun on valosampaa Liukkaudesta en niin välitä tuolla ulkona!
Ei tommoinen loska siihen oikein käy.Luulen, että Ak vois tykätä talvesta ja lumesta.
Voi tehdä lumienkeleitä kotiin tullessa lähibaarista
mehtään?Käytän saappaita vain metsässä. Ja ne puristaa pikkasen.
Lumi on märkää ja sulanutta. Mä en käytä kumisaappaita kaupungissa. Silloin kun menen metsään niin sitten käytän kumisaappaita. Nyt käytän talvikenkiä.Saappaat
mehtään?
Etkö just sanonu, että on lunta maassa, et kai nyt vain oo mustikkaan menossa?
Oon montakertaa tuuskahtanu nokalleni baarin jälkeen, eikä munkaan enkelit oo niin hääviä olleet.Ei tommoinen loska siihen oikein käy.
Kunnon hanki on ihan toista. Siihen on pehmoista tuiskahtaa. Mut mitä olen ylöskömpimisen jälkeen tarkastellut aikaansaannostani niin ei se o koskaan enkeliä muistuttanut vaikka olen kuinka heilutellut raajojani?
Alan uskoa, että minusta ei oikein ole enkelimuotiksi.
Pelkkiä kumppareita? Kai sä muutakin sinne sitte päälles laitat?Lumi on märkää ja sulanutta. Mä en käytä kumisaappaita kaupungissa. Silloin kun menen metsään niin sitten käytän kumisaappaita. Nyt käytän talvikenkiä.
mitä varten sinä sinne mehtään meet ensinkään?Lumi on märkää ja sulanutta. Mä en käytä kumisaappaita kaupungissa. Silloin kun menen metsään niin sitten käytän kumisaappaita. Nyt käytän talvikenkiä.
En ole nyt menossa metsään.Niin
mitä varten sinä sinne mehtään meet ensinkään?
Mulla on vaatteet.Pelkkiä kumppareita? Kai sä muutakin sinne sitte päälles laitat?
Ei sinussa mitään tautia liene, lopetat vait tuon Rättiksen ketjun lukemisen niin kaikki suttaantuu entiselleen.Onko tää vaarallista? Olenko mä muuttumassa vege-joksikin?
Aamulla söin pari banskua ja juustovoikkareita.
Lounaaksi kasvissosekeiton ja lisää juustovoikkareita.
Ny oli myöhäispäivällisenä kokkikartanon nyhtökaurapasta.
Iltaherkuksi olis puol kiloo viinirypäleitä.
Pitääks mun ettiä kuumemittari vai käydä kaupalta hakemassa nöttköttiä iltaherkuksi?
Onko sielä suuresa maalimasa ees mehtää?En ole nyt menossa metsään.