Seminologiunet on kivojaPanox magnum
Näin sellaista unta että spermaa tuli litra tolkulla
Seminologiunet on kivojaPanox magnum
Näin sellaista unta että spermaa tuli litra tolkulla
Hyvää yötä! Laitan vielä tämän, kevennykseksi:Menee simmut väkisin kiinni. Eli nukkumaan. Öitä
Ahneille ihraperseille tuo maistuu!Hyvää yötä! Laitan vielä tämän, kevennykseksi:
Tavallisen eskimopuikon sisältö:
"rasvaton maito
kerma
sokeri
kasviöljyt (kookos, rypsi)
vesi
maltodekstriini
glukoosisiirappi
vähärasvainen kaakaojauhe
maitoproteiini
emulgointiaineet (rasvahappojen mono- ja diglyseridit, soijalesitiini, auringonkukkalesitiini)
stabilointiaineet (guarkumi (googlaa: "intialaisten ihmeaine petti)) johanneksenleipäpuunjauhe, käsitelty euchema- levä)
luontainen vanilja- aromi,
suola
dekstroosi"
Pakkaustekstissä lukee vain, että olisi makumuistoja, mutta sehän onkin totta: makuaineella saadaan ihminen ostamaan myrkkyannos, kun on tottunut siihen makuun, ei huomaa, mitä kaikkea törkyä nielee rasvattoman maidon seassa. Kätevää, kun ei kukaan valita.
Tuosta dekstroosista ei evirakaan pysty jäljittämään, mistä se on peräisin, mutta levää ei saa odottavat äidit syödä eikä sitä saa lapsillekaan antaa, liiallisen jodinsaannin vuoksi.
Ei kuuma öljy niin paha ole, joskus räiskähti kuumaa tinaa kädelle niin vieläkin 36v jälkeen näkyy arpi valkosena kohoumana.Mut mulla on kädessä palovamma! (kun vähän öljyä roiskahti).
mulqvistEi kuuma öljy niin paha ole, joskus räiskähti kuumaa tinaa kädelle niin vieläkin 36v jälkeen näkyy arpi valkosena kohoumana.
Conneryn leffat pitääkin kattoa opetuselokuvina.Ei ole kyllä juuri katsottava elokuva. Conneryn vuoksi toki vois katsoa.
Yksi parhaista Conneryn elokuvista on tääConneryn leffat pitääkin kattoa opetuselokuvina.
Että miten kannattaa harmaantua.
Jos oikein tarkkaan katson ja opin niin parinkymmenen vuoden päästä naiset tykkää minustakin!
Todellakin on!Yksi parhaista Conneryn elokuvista on tääItseasiassa Connerylle riitti että vain puhuu, toi elokuva todiste siitä kun oli vain äänenä.
Kuin saakutin vanha pappa sä oikeen oot??Ei kuuma öljy niin paha ole, joskus räiskähti kuumaa tinaa kädelle niin vieläkin 36v jälkeen näkyy arpi valkosena kohoumana.
Mitä opetetaan? Vetämään käteen?Minäkin siirryn tästä sipsipussin kanssa sohvalle illan opetuselokuvan pariin.
Öitä.
Sen taidon mä olen osannut nelisenkymmentä vuotta. Ei mun sitä tartte opetella. Korkeintaan joskus virkistää muistia.Mitä opetetaan? Vetämään käteen?
----laittakaa eteenpäin tutuillenne.Tämä on harvinainen ohjelma, joten kannattaa katsoa, vaikkei olisi mitään vaivaakaan - vastaantulijalla saattaa olla *tiedonpuute*
"Uudet tutkimukset kyseenalaistavat perinteiset ravitsemusneuvot, joissa suositellaan nauttimaan runsaasti hiilihydraatteja. Tarkoittaako se, että meidän on aika alkaa ajatella ravinnosta uudella tavalla?"
Näkyy arenalla
Huomenta,Huomenta!
Aamupalaksi hirvi-ryynimakkaroita. Se on talvi nyt!