vierailija
Muista nyt ainakin nämä muut lääkevalmisteet, ettei tukehdu niihin, missä on tuota samaa guaria.
Nikkeliallergikolle ne ei myöskään sovi.
Muista nyt ainakin nämä muut lääkevalmisteet, ettei tukehdu niihin, missä on tuota samaa guaria.
Himputti kun mulla on niit eilisiä kanankoipia vielä noin paljon ja ne pitää syyä tänään.Jopas tuuli rämistelee. Lunta ei vielä näy. Eiku puita saunan uuniin ja sitten karjalanpaisti leivinuuniin ja sit pitää muistaa kutsua Aksu syömään
Kun sulla kerta on se uniapnea, muistathan aina katsoa vasta-aihesarakkeesta, ettei kukaan vahingossa anna sellaista, mikä siellä lukee nyt. Sehän tarkoittaa, ettei saa edes kokeilla sellaista.
SeleväMuista nyt ainakin nämä muut lääkevalmisteet, ettei tukehdu niihin, missä on tuota samaa guaria.
Nikkeliallergikolle ne ei myöskään sovi.
Nou hätä ystäväiseni, ajattelin hauduttaa paistia yön yli niin on huomenna ruoka valmiina kun mulla on toimistopäivä. Jos täältä pääsee aamulla autolla minnekään.Himputti kun mulla on niit eilisiä kanankoipia vielä noin paljon ja ne pitää syyä tänään.
voidaan jopa auttaa sua jos ei muuten onnistu.Hyvä et tuli esille toi asia, vaikka Asiankannattajan & kumpp. puolesta saan kaikessa rauhassa tukehtua
Tuolla oli aika hauska tuote, matkapahoinvointiin, katsos:Kun sulla kerta on se uniapnea, muistathan aina katsoa vasta-aihesarakkeesta, ettei kukaan vahingossa anna sellaista, mikä siellä lukee nyt. Sehän tarkoittaa, ettei saa edes kokeilla sellaista.
Hyvä et tuli esille toi asia, vaikka Asiankannattajan & kumpp. puolesta saatkin kaikessa rauhassa tukehtua
Älä viiti olla tollanen kun kukaan ei todellakaan tuota toivois softylle.Kun sulla kerta on se uniapnea, muistathan aina katsoa vasta-aihesarakkeesta, ettei kukaan vahingossa anna sellaista, mikä siellä lukee nyt. Sehän tarkoittaa, ettei saa edes kokeilla sellaista.
Hyvä et tuli esille toi asia, vaikka Asiankannattajan & kumpp. puolesta saatkin kaikessa rauhassa tukehtua
Ensihoitajat kannattaa kiertää kaukaa, tuli todistettua. Ruumisauto kannattaa tilata, niin saattaa selvitävoidaan jopa auttaa sua jos ei muuten onnistu.
Eihän tämä ole edes eka kerta, vai täytyykö muistuttaa?Älä viiti olla tollanen kun kukaan ei todellakaan tuota toivois softylle.
Nii tietty huomenna kun mulla on lääkäri.Nou hätä ystäväiseni, ajattelin hauduttaa paistia yön yli niin on huomenna ruoka valmiina kun mulla on toimistopäivä. Jos täältä pääsee aamulla autolla minnekään.
Ensihoitajat kannattaa kiertää kaukaa, tuli todistettua oma typeryyteni. Ruumisauto kannattaa tilata, kun en selviä kuitenkaan.
Sean Connery alkaa subilla vasta 22Menee simmut väkisin kiinni. Eli nukkumaan. Öitä
Mä tarviin 9h unet. Herätys on 5.30.Sean Connery alkaa subilla vasta 22
Ei menny kauaa tuon leffan jälkeen kun Snipes joutu istumaan, nyt oli tullu tuus leffa kun kaveri viimein vapautunut.Sean Connery alkaa subilla vasta 22
Mulla ei oo ähkyä eikä puhkua eikä maakaan oo valkonen...repäeilua!Churroähky.
Ja maa on valkea.
Mut mulla on kädessä palovamma! (kun vähän öljyä roiskahti). Niin ja nuhakin pukkaa. Niitä et taatusti halua.Mulla ei oo ähkyä eikä puhkua eikä maakaan oo valkonen...repäeilua!
Ei ole kyllä juuri katsottava elokuva. Conneryn vuoksi toki vois katsoa.Sean Connery alkaa subilla vasta 22
juu enMut mulla on kädessä palovamma! (kun vähän öljyä roiskahti). Niin ja nuhakin pukkaa. Niitä et taatusti halua.