Mulle melkis ruoka kuin ruoka on herkku.*huokaa* pitikö tänään olla herkkujakin?
Jatkanpa sujuvasti tätä "tyhmä, tyhmempi, äiti"- päivää
Ipanoille perunoita ja nakkikastiketta salaatilla.
Tuonnempana iltapalaksi mm. hedelmiä tyrkyllä.
Mulle melkis ruoka kuin ruoka on herkku.*huokaa* pitikö tänään olla herkkujakin?
Jatkanpa sujuvasti tätä "tyhmä, tyhmempi, äiti"- päivää
Ipanoille perunoita ja nakkikastiketta salaatilla.
Tuonnempana iltapalaksi mm. hedelmiä tyrkyllä.
Se on vain hyvästä että on monipuolinen ja kehittynyt makuaistiMulle melkis ruoka kuin ruoka on herkku.
Kyllä sä käytät kun kerta Paula niin päättääLinkissä oli tekstiä lääkkeestä. En käytä kermaa.
Niinkö?Kyllä sä käytät kun kerta Paula niin päättää
Jep jep, kyllä Paula nää jutut tietää *nyökyttää tietävästi päätään*Niinkö?
Joo, mutta sä dokasit sen lääkkeen kanssa.Paitsi että sirdaludin yleiset haittavaikutukset ovat mm. huimaus, huonovointisuus ja verenpaineen lasku. Ilman alkoholiakin.
Arvaan ikäsi ulosantisi perusteella: olet korkeintaan 15-vuotias.ei mulla ees oo sellasia
Oli mulla housut mutku tuuli niin napakasti ja just takaapäin koko matkan kotiopäin tullessa ja muutenki koko päivä oli yhtä viuhuamista...näytin kyllä ihan Ronja Ryövärintyttäreltä ilman sitä paksua otsatukkaa kylläkin kun tulin kotiin
Rättis!!!!Panox magnum
Näin sellaista unta että spermaa tuli litra tolkulla
Mä en dokaa keskellä viikkoa. Aamukasilta olin jo matkalla terveyskeskuskseen. -Autolla!Joo, mutta sä dokasit sen lääkkeen kanssa.
Kun on illan touhunnut pihalla, maistuu kuuma juoma. Gallianoa, omppumehua ja kermavaahtoa.Mä aion paistaa jälkiruoksi churroja.
Mitä herkkuja muilla tänään?
Paula tietää.Jep jep, kyllä Paula nää jutut tietää *nyökyttää tietävästi päätään*
Puhalla sitä tännekin päin!Tääl sataa lunta!
No hyvä on, räntää se vaan...
Juu mieluusti poispäin täältäPuhalla sitä tännekin päin!
Pakko oikaista ilmiselvä asiavirhe, saharassa ei kasva mäntyjä.Paula tietää.
Jos saat tikun sormeesi niin Paula tietää, että sinulla on varvas kipeä.
Sit hän luettelee kaikki aineet joiden syöminen aiheuttaa ihanvarmaa varvaskipua.
Luettelossa on kaikki maailman aineet paitsi luomukurkuma ja saharassa kasvavan männyn (pineus saharus olematomus) kaarna.
Olipa hyvä jakso Puoliseiska äskenNiinkö?
Muualla maailmassa sitä dioksiinia on ollut jogurteissa:Niinkö?
Mä katsoin toista kanavaa. Mua vaivaa uniapnea.Olipa hyvä jakso Puoliseiska äsken
Kari Aihinen on aina ollut mun suosikki, vaikken ikinä ole edes Savoyssa käynyt
Elena ei taida tietää Softyn nukkumahärvelistä vai mikä sinua haittaa