Softy
Perhanan tuuli.Hyi kamala miten jäätävä ilma, takapuoli, naama, korvat, kaikki ihan jäässä....nytkyllä maistuis rommitoti!
*on kiitollinen että on ees teetä*
Perhanan tuuli.Hyi kamala miten jäätävä ilma, takapuoli, naama, korvat, kaikki ihan jäässä....nytkyllä maistuis rommitoti!
Joo ja mulla oli hiukset auki koko päivän ja sen ne on kyllä näkösetki nytPerhanan tuuli.
Joo ja mulla oli hiukset auki koko päivän ja sen ne on kyllä näkösetki nyt
Kävin postilaatikolla ja olin sen jälkeen tuulennussima vinkuheinäJoo ja mulla oli hiukset auki koko päivän ja sen ne on kyllä näkösetki nyt
Älä valita, itehän talvee oot toivonu koko kesänHyi kamala miten jäätävä ilma, takapuoli, naama, korvat, kaikki ihan jäässä....nytkyllä maistuis rommitoti!
Hyi kamala miten jäätävä ilma, takapuoli, naama, korvat, kaikki ihan jäässä....nytkyllä maistuis rommitoti!
Mitäs kuljeskelet perse paljaana ja puoli alastomana. Joku fiksumpi pukeutuu sään edellyttämällä tavalla.Hyi kamala miten jäätävä ilma, takapuoli, naama, korvat, kaikki ihan jäässä....nytkyllä maistuis rommitoti!
Ootko leikannut tukkasi lyhyeksi? Toi kypärä saattaa painaa vielä enemmän
Yritä ymmärtää duunariparkoja. Ma-ti täytyy palautua viikonlopusta ja to-pe valmistautua uuteen
AissaatanaSää unohit pikkuperjantain!
Ei o kypärä.Ootko leikannut tukkasi lyhyeksi? Toi kypärä saattaa painaa vielä enemmän
Selkävaivat saattavat helpottua, kun paino laskee eikä litistä niitä välilevyjä. Aamutohtoria vaan kuunneltiin äsken
en ees oo... ihan koko kesää ainankaan ja kylläpähän valitan kun takapuolikin oli ihan tunnoton!Älä valita, itehän talvee oot toivonu koko kesän
Missäs villapöksyt oli?en ees oo... ihan koko kesää ainankaan ja kylläpähän valitan kun takapuolikin oli ihan tunnoton!
Pittääkö kulkea perse huurteessa?en ees oo... ihan koko kesää ainankaan ja kylläpähän valitan kun takapuolikin oli ihan tunnoton!
Niin, alkomahooli ei sovi lääkkeiden kanssa käytettäväksi.Nii ja iltaa.
Sain huomiseksi röntgenajan.
Tänään taas oli mennä taju ja oksetti puoli päivää. Ei enää sirdaludeja mulle!
Ei se aina kerralla onnistu.Mikään mahtaa olla minusa vikana, en saa tyyvytettyä naista.
Monesa kylässä oon koittanu, tuttua ja vierasta, mutta ei onnistu.
Aina tulevat takasi tyyvytettäväksi.
Mikä mahtaa olle vikana . Hävettää.
ei mulla ees oo sellasiaMissäs villapöksyt oli?
Oli mulla housut mutku tuuli niin napakasti ja just takaapäin koko matkan kotiopäin tullessa ja muutenki koko päivä oli yhtä viuhuamista...näytin kyllä ihan Ronja Ryövärintyttäreltä ilman sitä paksua otsatukkaa kylläkin kun tulin kotiinPittääkö kulkea perse huurteessa?