The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai nii. Taloyhtiön remppa etenee. Tai ainakin postiluukusta oli tullu lappu jonka mukaan maanantaina tai tiistaina nukkumaluukun sisään tullaan tekemään "tuuletusluukkujen sisäpuolen panelimaalauksia". Hienoa.

Ainoa vaan, että ulkoseinällä on tuuletusikkuna, parvekkeen ovi ja parvekkeen ikkuna. Ei muuta. Ainoat panelit ovat kylppärin katossa. Mahtaako kaks päivää riittää jos nukkumaluukusta pitää löytää ne tuuletusluukkujen sisäpuoliset panelit?
Jos jossain työmääräyksessä sanotaan että tuuletusluukkujen sisäpuoliset panelit maalataan niin nehän perkele maalataan oli niitä tai ei. Määräys on määräys.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Jos jossain työmääräyksessä sanotaan että tuuletusluukkujen sisäpuoliset panelit maalataan niin nehän perkele maalataan oli niitä tai ei. Määräys on määräys.
Jänskättää, että mihin täällä maanantaina tai tiistaina ilmestyy paneloitu ja sisäpuolelta maalattu tuuletusluukku. Toivottavasti ymmärtävät tehdä sen partsin oveen. Muualle jos laittavat niin pitää joko patteri irrottaa tai keittonurkasta purkaa alakaappi.
 
vierailija
Lumi on ihanaa mutta kieltämättä tänään tuli kolmannen lumipesun ja liukastumisten jälkeen taas kesää ikävä!:love:
Luulen, että Ak vois tykätä talvesta ja lumesta.
Voi tehdä lumienkeleitä kotiin tullessa lähibaarista

Anteeksi, ku mun Suomi on käyny niin köppäseksi näitten T paitojen, sandaaleitten ja polovihousujen kans.

Kyllähän Sinä ymmärrät.
 
Luulen, että Ak vois tykätä talvesta ja lumesta.
Voi tehdä lumienkeleitä kotiin tullessa lähibaarista

Anteeksi, ku mun Suomi on käyny niin köppäseksi näitten T paitojen, sandaaleitten ja polovihousujen kans.

Kyllähän Sinä ymmärrät.
Emmä aksun tykkäyksistä mitään tiiä, mutta mä tykkään kun on valosampaa :) Liukkaudesta en niin välitä tuolla ulkona!
 
vierailija
Emmä aksun tykkäyksistä mitään tiiä, mutta mä tykkään kun on valosampaa :) Liukkaudesta en niin välitä tuolla ulkona!
Mulle ei tulis mieleenkäänmennä ulos, lumikinokseen, jos niitä edes joskus tulis tänne.
No tietenki, ehkä sitte, jos olis musta, hupullinen, canvaspusero ja saappaat ja harmaa villapusero punaisella raidalla, niin ehkä sitte ja villasukat tietenki.
 
Luulen, että Ak vois tykätä talvesta ja lumesta.
Voi tehdä lumienkeleitä kotiin tullessa lähibaarista
Ei tommoinen loska siihen oikein käy.
Kunnon hanki on ihan toista. Siihen on pehmoista tuiskahtaa. Mut mitä olen ylöskömpimisen jälkeen tarkastellut aikaansaannostani niin ei se o koskaan enkeliä muistuttanut vaikka olen kuinka heilutellut raajojani?
Alan uskoa, että minusta ei oikein ole enkelimuotiksi.
 
vierailija
Ei tommoinen loska siihen oikein käy.
Kunnon hanki on ihan toista. Siihen on pehmoista tuiskahtaa. Mut mitä olen ylöskömpimisen jälkeen tarkastellut aikaansaannostani niin ei se o koskaan enkeliä muistuttanut vaikka olen kuinka heilutellut raajojani?
Alan uskoa, että minusta ei oikein ole enkelimuotiksi.
Oon montakertaa tuuskahtanu nokalleni baarin jälkeen, eikä munkaan enkelit oo niin hääviä olleet.
 
Onko tää vaarallista? Olenko mä muuttumassa vege-joksikin?
Aamulla söin pari banskua ja juustovoikkareita.
Lounaaksi kasvissosekeiton ja lisää juustovoikkareita.
Ny oli myöhäispäivällisenä kokkikartanon nyhtökaurapasta.
Iltaherkuksi olis puol kiloo viinirypäleitä.

Pitääks mun ettiä kuumemittari vai käydä kaupalta hakemassa nöttköttiä iltaherkuksi?
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
vierailija
Onko tää vaarallista? Olenko mä muuttumassa vege-joksikin?
Aamulla söin pari banskua ja juustovoikkareita.
Lounaaksi kasvissosekeiton ja lisää juustovoikkareita.
Ny oli myöhäispäivällisenä kokkikartanon nyhtökaurapasta.
Iltaherkuksi olis puol kiloo viinirypäleitä.

Pitääks mun ettiä kuumemittari vai käydä kaupalta hakemassa nöttköttiä iltaherkuksi?
Ei sinussa mitään tautia liene, lopetat vait tuon Rättiksen ketjun lukemisen niin kaikki suttaantuu entiselleen.
Lihaton lokakuu, ja paskat!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä