...ja Rättis on kiljunut nautinnostaEpäilen, että siitä peppukoukusta otti kiinni ja heivasi sillä
...ja Rättis on kiljunut nautinnostaEpäilen, että siitä peppukoukusta otti kiinni ja heivasi sillä
Nuo estolistoja harrastavat papparaiset nyt on vähän tollasia hölmöjä.Minusta on hölmöä laittaa estolistalle. Ellei joku kiusaa.
Nih...ja Rättis on kiljunut nautinnosta
...ja Rättis on kiljunut nautinnosta
Joo niin taas ja vai niin, oisin mä pärjännyt ihan hyvin ilman tätäkäkään tietoa veli hyväToisinaan mie rakastellessa ääntelen silleen homomaisesti, tyttöystävä alkaa sitten nauramaan, pillu supistelee sitten kivasti
Joo niin taas ja vai niin, oisin mä pärjännyt ihan hyvin ilman tätäkäkään tietoa veli hyvä
Täällä on synkkää mutta ei ukkosta.Apua täällä on ukkonen, nyt kone kiinni ja sänkyyn!!! *pinkasee peiton alle*
PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTT
Etkä olis tärkeä tietoJoo niin taas ja vai niin, oisin mä pärjännyt ihan hyvin ilman tätäkäkään tietoa veli hyvä
mulla on varmaan palstahistorian pisin lista estetyistä nimimerkeistä.
Voi ei. Tais sulla tulla paskat housuun.PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTT
Oliko rättiksellä tänään pizzapäivä vai muistanko väärin?
ahaVieläkin jyristelee, mutta jo kaukana..
OkEilen oli ja tänään piti olla, mutta ei ollu ku tyttöystävä ei suostunut lähtemään koitelinkoskelle, oisin hakenut kiimingin memosta, memos specialin, se on semmoinen salaattipitsa
Syön kanapekonipaniinia nyt ja illemmalla pyttipannua
Juuh valmistin sinulle makoisan suklaakiisselinVoi ei. Tais sulla tulla paskat housuun.
Vieläkin jyristelee, mutta jo kaukana..
Joko se tulee tänne?Vieläkin jyristelee, mutta jo kaukana..
Hyi sua.Juuh valmistin sinulle makoisan suklaakiisselin