Ekaa kertaa on sellanen olo varpaissa että pitäis laittaa sukat.Se on syksy tulossa
Ekaa kertaa on sellanen olo varpaissa että pitäis laittaa sukat.Se on syksy tulossa
No en mä sille mitään voi
Hyvänen aika ja mä mietin että tekis mieli olla alasti kun on niin kuuma. Missä napapiirillä sää oikein asut nainen
Laitas ne sun pienet jalat vatiin missä on kuumaa vettä nilkkaan asti...n. 10-15 minuuttia piet siinä niin ei palella enääNo en mä sille mitään voi
tsih..,.siis tää novellen sitruuna kivennäisvesi on sellasta mihin tulee himo
ai siitä novellen sitruunanmakuisesta kivennäisvedestä? Vai taasko sä peesaat siellä RättistäTsih
Oli sama ajatus.
noi on cittarista mutta ei ne ihan noin halvalla irronneetPrismasta saa alle yhdeksällä eurolla 24pack
Rättistäai siitä novellen sitruunanmakuisesta kivennäisvedestä? Vai taasko sä peesaat siellä Rättistä
noi on cittarista mutta ei ne ihan noin halvalla irronneet
Rättistä
Sun viestin näin kun olin pannut.
No kyllä niillä potkii mutta ei sitä kaikille tarvi kuuluttaaLaitas ne sun isot ankan räpylät vatiin missä on kuumaa vettä nilkkaan asti...n. 10-15 minuuttia piet siinä niin ei palella enää
Noup.Onko sulla puhelimessa k-ruoka sovellusta?
Ei mun viestissä niin lukenut ....No kyllä niillä potkii mutta ei sitä kaikille tarvi kuuluttaa
Ok. Muistaakseni muuan hoiti pekaanipähkinöillä kilpirauhasvaivaansa. Mikä se vaiva oli, en tiedä, mutta tuossahan hyvä lisuke siihenIhan sama mulle,nyt herkutellaan miehen kanssa tuosta jäätelöstä,huomenna paluu arkeen,eikä varmaan vähään aikaan syödä.
LukihanEi mun viestissä niin lukenut ....