Varo ettei siihen iske salamaMulla alkaa ukkosella jöpöttämään ku jännittää
Joo, pie hyvänäsJoko se tulee tänne?
Varo ettei siihen iske salamaMulla alkaa ukkosella jöpöttämään ku jännittää
Joo, pie hyvänäsJoko se tulee tänne?
Tilauksellasi ei ole peruutus- tai palautusoikeutta.Hyi sua.
En ole tilannnut mitään.Tilauksellasi ei ole peruutus- tai palautusoikeutta.
Toivottavasti Salkkarit katoaa Ossin perässä samaan paikkaanMinne Ossi katosi salkkareista?
Mä en ole katsonut sitä vuosiin.Minne Ossi katosi salkkareista?
Se oli joskus kauan sitten kiva sarja.Toivottavasti Salkkarit katoaa Ossin perässä samaan paikkaan
En ole ikinä jaksanut katsoa kokonaista osaa, boring.Se oli joskus hauan sitten kiva sarja.
Mä katoin alkupään jaksoja ehkä noin 10 jakson verran, sitten jäin ihmettelemään että miks mä sellasta shöytä kattelen kun melkein joka kerta nukahin keskenkaiken ja siihen se kattelu sitten loppukinSe oli joskus hauan sitten kiva sarja.
Toivottavasti Salkkarit katoaa Ossin perässä samaan paikkaan
JaaSiinä on nykyisin ollu toisinaan niin kuumia kohtauksia, että huh huh
Onks ne kuvanneet sitä auringossa vai?Siinä on nykyisin ollu toisinaan niin kuumia kohtauksia, että huh huh
Mä pyysin sen tänne.Meinaakohan kohta alkaa taas se sama jyrinä kun luonto hiljenee ja taivas senkus vaan pimenee..
Ei se halua sinne kun täällä on niin kiva kiusata yhtä pelokasta jänishousua kaikenmaaliman paukkeella ja salamoinnilla.Mä pyysin sen tänne.
Puhaltelee tummia pilviä sinne päin.Mä pyysin sen tänne.
*Yhtyy puhalteluun mukaan* Menkää nyssiitä jo softyn luo hus hus pois!!Puhaltelee tummia pilviä sinne päin.
Mene ulos puhaltamaan!*Yhtyy puhalteluun mukaan* Menkää nyssiitä jo softyn luo hus hus pois!!
Ai niin tosiaan, hupsMene ulos puhaltamaan!