Annoin Rättikselle alapeukun
Kato, siehän oot löytänyt sellaista, missä ei ole tunnistettavaa levääPienet päikärit.
Nyt kahvia ja rocky road jäätelöä loman loppumisen kunniaksi
ai nyt mä tajuun, sä yritit vihjasta heille sellasella hellyttävällä tavalla ettei susta tunnu kivalta olla estolla Melkein tekis mieli paijata kun tuli sääli toista pientä
Onhan rättiskin laitettu estolistalle. Jotkut laittaneet.
Ihan sama mulle,nyt herkutellaan miehen kanssa tuosta jäätelöstä,huomenna paluu arkeen,eikä varmaan vähään aikaan syödä.Kato, siehän oot löytänyt sellaista, missä ei ole tunnistettavaa levää
"Vähälaktoosinen rasvaton MAITO,
vähälaktoosinen KERMA (18%),
sokeri,
MAITOPROTEIINI,
rypälesokeri,
kasviöljyt (rypsi, kookos),
PEKAANIPÄHKINÄ,
glukoosisiirappi,
glukoosi-fruktoosisiirappi,
vähälaktoosinen rasvaton MAITOJAUHE,
vähälaktoosinen herajauhe (MAITO),
vähärasvainen kaakaojauhe,
emulgointiaineet
(rasvahappojen 1,2-propyleeniglykoliesterit, rasvahappojen mono- ja diglyseridit [kasviperäinen], auringonkukkalesitiini),
stabilointiaineet (liivate, johanneksenleipäpuujauhe, guarkumi), kaakaomassa,
vähälaktoosinen VOI,
aromit,
maissitärkkelys,
suola,
kaakaovoi.
Saattaa sisältää pieniä määriä muita pähkinöitä ja maapähkinöitä.
Viimeisin tieto tuotteen sisällöstä löytyy aina pakkauksesta."
---parempi kuin moni muu, mut olisko makeutta voinut vähentää yhtään? Olis tuon glukoosifruktoosisiirapin jättänyt pois, kun on muita makuja
Miks ihmeessä laittaisin, et sä mulle oo mittään tehnyt...kaiketiRohkea veto
Olisit laittanut estolistalle ja ilmouttanut sitten täällä, se on ärsyttävää, tiedän kokemuksesta
Softy tahtoisi lainata sitä suonikasta kostajaaSuonikas kostaja
no siinäpä se lettu levälleen ni pääset rättiksen suosioonMiks ihmeessä laittaisin, et sä mulle oo mittään tehnyt...kaiketi
Joskus muinoin joo. Ja löytyy sieltä jokunen mun kirjoittamakin. Kalavale ainakin.
ai sä pelkäät mua? Wau, kasvoin varmaan sentin tuon tunnustuksen aikaansaamasta ylpeydestäVäärin, nautin estolistalla olemisesta
Antaisin alapeukun, mutta en uskalla
Minusta on hölmöä laittaa estolistalle. Ellei joku kiusaa.Väärin, nautin estolistalla olemisesta
Antaisin alapeukun, mutta en uskalla
Miks ihmeessä laittaisin, et sä mulle oo mittään tehnyt...kaiketi
Minusta on hölmöä laittaa estolistalle. Ellei joku kiusaa.
Ai sä teet sillä tavalla kun haluat jonkun suosioon?no siinäpä se lettu levälleen ni pääset rättiksen suosioon
Softy tahtoisi lainata sitä suonikasta kostajaa
Ikävä tuottaa pettymys mutta a) En levittele paikkojani kenellekään ja b) mulla mitään lettua ole vaan ''jämäkän tiukka'' ja tuon sanoi joitakin päiviä takaperin gynekologi kun siellä kävin c) mä olen jo Rättiksen suosiossa, aivan niinkuin muutkin ketjun tytöt.no siinäpä se lettu levälleen ni pääset rättiksen suosioon
Miks hän heitti sut roskiin siivouksen yhteydessä?Tyttöystävä heitti mut roskiin siivouksien yhteydessä
Shhhhh.... tuo on kuitenkin joku fetissiMiks hän heitti sut roskiin siivouksen yhteydessä?
En voi minäkään ymmärtää moista touhua .Minusta on hölmöä laittaa estolistalle. Ellei joku kiusaa.
Mutku mä haluun tietääää...ja nyt kiinnostais tietää myös että heittikö tyttöystävä hänet sinne niskapersotteella vai missä asennossa hän sinne päätyi?Shhhhh.... tuo on kuitenkin joku fetissi
Epäilen, että siitä peppukoukusta otti kiinni ja heivasi silläMutku mä haluun tietääää...ja nyt kiinnostais tietää myös että heittikö tyttöystävä hänet sinne niskapersotteella vai missä asennossa hän sinne päätyi?