vierailija
Löysin muuten sivun, missä sanotaan, milloin statiineista voi luopua. Aikamoinen systeemi on kehitetty - ihan ihmisen tekemää kaikki
Mä en puhunut lääkäreistä.Mistäköhän mahdat sitä saada? Lääkäreillä ei ole minkäänlaista ravitsemuskoulutusta, tiesitkö?
Ja kun ne Novertis ja Syngenta OVAT samaa firmaa, täytyy muistuttaa siellä oleellinen seikka:Löysin muuten sivun, missä sanotaan, milloin statiineista voi luopua. Aikamoinen systeemi on kehitetty - ihan ihmisen tekemää kaikki
Mutta ravitsemusterapeutit eivät voi ottaa vastaan ohjeita muualta kuin mitä "ylempää" annetaan. Tässä on yksi järkyttävä tuoteMä en puhunut lääkäreistä.
http://www.muma.fi/sairaudet_ja_elinsiirrot/elinsiirrot/hyljinnan_estaminen
En ole puhunut ravitsemusterapeuteistakaan. Lopeta jankkaaminen.Mutta ravitsemusterapeutit eivät voi ottaa vastaan ohjeita muualta kuin mitä "ylempää" annetaan. Tässä on yksi järkyttävä tuote
Kerrankin olen, Rätti, kanssasi samoilla aaltopituuksilla.
Sama Novartis komeilee tuollakin:En ole puhunut ravitsemusterapeuteistakaan. Lopeta jankkaaminen.
Miks sä estit heiät?
Peukuta nyt Softy Rätinkin viestiä alaspäin, kerta päättömän ja Aisurin kritisointi noin itkettää.Kerrankin olen, Rätti, kanssasi samoilla aaltopituuksilla.
Onko kukaan lueskellut nuita kaksplussan eroottisia tarinoita?
Aika kiihoittavia
Annoin Rättikselle alapeukun
Onhan rättiskin laitettu estolistalle. Jotkut laittaneet.Annoin Rättikselle alapeukun
Ja taisi mennä just niin päin että muut ensiksi ja rättis sit vasta jälkeenpäin.Onhan rättiskin laitettu estolistalle. Jotkut laittaneet.
Sää puolustat sitä vaikka mun puolella pitäs olla *märisee*Onhan rättiskin laitettu estolistalle. Jotkut laittaneet.
NiinpäJa taisi mennä just niin päin että muut ensiksi ja rättis sit vasta jälkeenpäin.
Mä en peukuta syyttä.Sää puolustat sitä vaikka mun puolella pitäs olla *märisee*
Peukuta vaan, se vois jopa tykätä siitäMä en peukuta syyttä.
Dildo on parempi.Peukuta vaan, se vois jopa tykätä siitä
Miks sä estit heiät?
ai nyt mä tajuun, sä yritit vihjasta heille sellasella hellyttävällä tavalla ettei susta tunnu kivalta olla estolla Melkein tekis mieli paijata kun tuli sääli toista pientäSe on feikkikuva
Ei mulla oo ketään estossa.