The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon ihan pöljä ,katon yhtä sarjaa ja siin nainen kerto miehel et niille tulee vauva niin mua rupes itkettää.Se miehen reaktio oli niin hauska et samal itkin ja nauroin. Ei täs hormooni myllerrykses sais katsoo tällästä:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Mä oon ihan pöljä ,katon yhtä sarjaa ja siin nainen kerto miehel et niille tulee vauva niin mua rupes itkettää.Se miehen reaktio oli niin hauska et samal itkin ja nauroin. Ei täs hormooni myllerrykses sais katsoo tällästä:unsure:
Me naiset ja meiän hormoonimyllerrykset:love: Tänään itkin kun katoin vapaaottelua netistä ja sitä voittajan iloa kun oli vetänyt toista turpiin niin että toisen turpa oli rullalla...:oops:
 
vierailija
Ei kai ny ku ihrat pehvassa vaimentaa kaikki tuntemukset.
Tämä oli jonku "hännystelijän" postaus, jolla on tapana haukkua ihmisiä laiskoiksi yms. Lisäänpä M-T.-lehdestä parin päivän takaisen uutisen:
"OCA:n löytämät glyfosaattijäämät olisivat peräisin jäätelöiden ainesosina käytetystä vehnästä, kaurasta tai pähkinöistä tai niiden maustamiseen käytetyistä maapähkinävoista tai keksinmuruista.

Unilever markkinoi Ben & Jerry's-jäätelöitä myös Suomessa.

Ben & Jerry's -jäätelöt ovat saaneet alkunsa Yhdysvaltojen Vermontista 1970-luvulla. Sen perusti kaksi kaverusta, jotka myivät yhtiön monikansalliselle Unileverille vuonna 2000."

Tietenkin viljassa se, mutta kotimaisessa sitä voi olla enemmänkin, koska suorakylvössä rikkaruohot torjutaan kemiallisesti.
 
Eikun sulla on se lääkitys, mikä estää monta muutakin asiaa. Kyllä ne elimistöön jäävät ja vaikuttavat vielä pitkään. Syöpähoitoja tarkoitan, mutta eikai kaikissa homejuustoissa olekaan sitä antibioottia...?
Nyt sit mietit hieman kun mä kerron tän.

Ekat 40 vuotta elämästäni mä elin ilman syöpää ja sen lääkitystä. Ja siit ajasta noin 35 vuotta söin -oikein hyvällä ruokahalulla- hmejuustoja. Sinistä, valkoista, oranssia ja kaikkia niiden välimuotoja. Auraa, Brie-juustoa, roguefortia, camembertiä, mitä ikinä satuinkaan himoamaan. Sellaisenaan, rypäleiden kera, hilloijen, viikunoiden, mitä hausinkin.

Maistuivat ihan helvetin hyvilt eikä olllut anoreksiasta tietoakaan. Päinvastoin, olisin voinut jatkaa vielä täysinkin vatsoin.

Joskus noissa sun pohdinnoissasi on totuudenhiven mukana mutta melkos usein ne ovat tuulesta temmattuja ja vailla järjen ääntä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Nii ja huomenta kaikki!

Tänään pitisi vaikka mitä. Uusi poltin keittiön lamppuun kun vanha alkoi vilkkua rasitavasti. Ja sit kerän kaikki halukkaan kasaan ja painutaan metsästämään kantarellejä ja mustikoita. Ruoka on onneksi jo valmista, kiitos eilisen kaalilaatikkoinnostuksen ja pyykkikasakin näyttää -ihme!- kutistuneelta.

Mut ootteko huomanneet miten nihkeän kuumia öitä nyt on? Tilasin jo uudet kesäpeitotkin familonin alesta kun yöllä paaaaahtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ekat 40 vuotta elämästäni mä elin ilman syöpää ja sen lääkitystä. Ja siit ajasta noin 35 vuotta söin -oikein hyvällä ruokahalulla- hmejuustoja. Sinistä, valkoista, oranssia ja kaikkia niiden välimuotoja. Auraa, Brie-juustoa, roguefortia, camembertiä, mitä ikinä satuinkaan himoamaan. Sellaisenaan, rypäleiden kera, hilloijen, viikunoiden, mitä hausinkin.

Maistuivat ihan helvetin hyvilt eikä olllut anoreksiasta tietoakaan. Päinvastoin, olisin voinut jatkaa vielä täysinkin vatsoin..
Kyllä olen lukenut sun viestit aina kokonaan, ne mitä satun näkemään.
En tiedä, kenellä kaikilla on anoreksiaa tai muuta, mutta tunnen nuoruudesta (1995-2000) yhden, jolle "hoidot" olivat pelkkiä tutkimuksia. Kävin kylässä siellä mut en todellakaan silloin osannut yhdistää asioita oikein. Nyt se on myöhäistä, mutta tarkalleen muistan, että punaviiniä meni paljon (syanidilla poistetaan kupari-torjunta-aineet viinistä) ja lievä laihdutus sai entiset myrkyt (HK-n BLÖÖ) oli vakioruokaa siellä. Sori vaan:barefoot::whistle:
Sienistää en muista--- niitä en söisi missään tapauksessa muutenkaan, kun se trehaloosi ei mun elimistöön sovi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä