Etkö siekään ymmärtänyt?Ei ees kiuaskivien päällä tai hellallalla?
Öitä naku Majuri.Mää meen ny nakuna nukkumaan
Mää meen ny nakuna nukkumaan
Ummarsin ummarsin kuhan kiusasinEtkö siekään ymmärtänyt?
Ummarsin ummarsin kuhan kiusasin
Me naiset ja meiän hormoonimyllerrykset Tänään itkin kun katoin vapaaottelua netistä ja sitä voittajan iloa kun oli vetänyt toista turpiin niin että toisen turpa oli rullalla...Mä oon ihan pöljä ,katon yhtä sarjaa ja siin nainen kerto miehel et niille tulee vauva niin mua rupes itkettää.Se miehen reaktio oli niin hauska et samal itkin ja nauroin. Ei täs hormooni myllerrykses sais katsoo tällästä
Niinpä. Mä tihrustin aamul yheen asian takia ja päivällä toisen. Mut nyt sit itkin ja nauroin. Mitähän huomenna on luvassaMe naiset ja meiän hormoonimyllerrykset Tänään itkin kun katoin vapaaottelua netistä ja sitä voittajan iloa kun oli vetänyt toista turpiin niin että toisen turpa oli rullalla...
Jostain syystä mua on aina itkettänyt se jos miehillä menee joku asia tunteisiinNiinpä. Mä tihrustin aamul yheen asian takia ja päivällä toisen. Mut nyt sit itkin ja nauroin. Mitähän huomenna on luvassa
Tämä oli jonku "hännystelijän" postaus, jolla on tapana haukkua ihmisiä laiskoiksi yms. Lisäänpä M-T.-lehdestä parin päivän takaisen uutisen:Ei kai ny ku ihrat pehvassa vaimentaa kaikki tuntemukset.
"PEPSI NEXT SISÄLTÖKATSAUShttps://safkanet.fi/2015/01/17/viherpesty-pepsi-next-yhta-myrkyllinen-kuin-ennenkin/
---ettet joudu kirurgin vastaanotolle
Hän kuitenkin käyttää takrolimuusia siksi kun Meilahden tohtorit ovat määränneet. Ne edelliset hyljinnänestolääkkeet eivät toimineet (mun mielestä liiallisen lääkehiilen käytön vuoksi, kun sitä ei saada millään systeemillä poistettua). Mut sun asia on varmaan just se, mitä nyt oikeastaan itse kerroitkin
http://www.aktavara.org/News.aspx?r_id=175906Ei ne mua estä. Mä otan itse selvää.
Sun kannattaa mennä kirjastoon lukemaan TABU-lehtiä. Jos eivät ole hyllykön laatikossa, täytyy kysyä varastokirjojen arkistosta. Monen monta hyvää kirjaa on niiden poistohyllystä löytynyt
Nyt sit mietit hieman kun mä kerron tän.Eikun sulla on se lääkitys, mikä estää monta muutakin asiaa. Kyllä ne elimistöön jäävät ja vaikuttavat vielä pitkään. Syöpähoitoja tarkoitan, mutta eikai kaikissa homejuustoissa olekaan sitä antibioottia...?
Kyllä olen lukenut sun viestit aina kokonaan, ne mitä satun näkemään.Ekat 40 vuotta elämästäni mä elin ilman syöpää ja sen lääkitystä. Ja siit ajasta noin 35 vuotta söin -oikein hyvällä ruokahalulla- hmejuustoja. Sinistä, valkoista, oranssia ja kaikkia niiden välimuotoja. Auraa, Brie-juustoa, roguefortia, camembertiä, mitä ikinä satuinkaan himoamaan. Sellaisenaan, rypäleiden kera, hilloijen, viikunoiden, mitä hausinkin.
Maistuivat ihan helvetin hyvilt eikä olllut anoreksiasta tietoakaan. Päinvastoin, olisin voinut jatkaa vielä täysinkin vatsoin..
http://www.stuk.fi/aiheet/elintarvikkeet-ja-juomavesi/metsamarjat-ja-sienet/sienien-radioaktiivista-cesiumia-voidaan-vahentaa--- painutaan metsästämään kantarellejä ja mustikoita.