Miks sulla on tollanen ilme kun on kaunis ruusu kuvassa
Miks sulla on tollanen ilme kun on kaunis ruusu kuvassa
Ai onko siinä ruusu?Miks sulla on tollanen ilme kun on kaunis ruusu kuvassa
RuusutarhaAi onko siinä ruusu?
Eikä olis eikä sunnuntai eikä ensviikkoOlispa jo lauantai.
Kylläpäs, silloin tapahtuu jotakin kivaa.Eikä olis eikä sunnuntai eikä ensviikko
Jos saan pyytää niin kutsu häntä mr Kaisiksi, puolisoksi tai mieheksi.Prismalla käyty isännän kanssa
Treffit?Kylläpäs, silloin tapahtuu jotakin kivaa.
EikäOlispa jo lauantai.
Kaverin bändi esiintyy.Treffit?
Miks ei sais sanoo isännäksi ? Ei siis tarkoita että mun mies olis isäntä ja mä orja tai palvelija. Se on meijän omaa vitsiä, isäntä & emäntä siinä ei kait pitäis olla mittään pahaaJos saan pyytää niin kutsu häntä mr Kaisiksi, puolisoksi tai mieheksi.
Mulla nimittäin korvaan sattuu sana "isäntä".
Ak kun ei mua vissiin nää niin sanon sulle et te kutsutte toisianne just niinkun itse tahdotte.Jos särähtää jonkun korvaan niin pistäköön korvatulpat. Eikä toi edes särähdä korvaan,ei ainakaan mun.Miks ei sais sanoo isännäksi ? Ei siis tarkoita että mun mies olis isäntä ja mä orja tai palvelija. Sen meijän omaa vitsiä, isäntä & emäntä siinä ei kait pitäis olla mittään pahaa
Joku tunnettukin?Kaverin bändi esiintyy.
Ei ole tunnettu.Joku tunnettukin?
Käytä sitten kuulosuojaimia. Ei täällä sinun pillisi tahtiin tanssita.Jos saan pyytää niin kutsu häntä mr Kaisiksi, puolisoksi tai mieheksi.
Mulla nimittäin korvaan sattuu sana "isäntä".
Ei siin mitään pahaa olekaan.Miks ei sais sanoo isännäksi ? Ei siis tarkoita että mun mies olis isäntä ja mä orja tai palvelija. Se on meijän omaa vitsiä, isäntä & emäntä siinä ei kait pitäis olla mittään pahaa
Mä en suostu soittamaan bändissä missä tarttee kuulosuojaimia.Käytä sitten kuulosuojaimia. Ei täällä sinun pillisi tahtiin tanssita.
Meillä ei käytetä haukkumasanana isäntää tai emäntää. Huoraa tai ämmää ei koskaan oo käytetty.Ei siin mitään pahaa olekaan.
Itte vaan en ole koskaan tahtonut olla "isäntä" vaan mies.
Enkä ole koskaan kutsunut puolisoani emännäksi, eukoksi, akaksi tai mitä näitä nyt onkaan. Joko etunimellä tai rouvaksi olen haukkunut.
Mutta mulla ei o koskaan ollu emäntää, ämmää, akkaa, huoraa tai muuta vastaavaa. Vaimo, puoliso, rouva ja lasteni äiti mulla kylläkin on ollut.
Juu, ei tehdä asiasta elämää suurempaa ongelmaa.Meillä ei käytetä haukkumasanana isäntää tai emäntää. Huoraa tai ämmää ei koskaan oo käytetty.
Eipä tuota miestä oo haitannu isäntä tai emäntä sanat. Akaksi oon joskus ihteeni sanonut,mies ei koskaan eikä ämmäksi.