ai siitä soittimesta on tehty oikein kirja? Mahtaa olla mielenkiintoinen kirja...Kahvia ja luen kirjaa pimpparaudoista
vastaile sitten jos sinulta kysytään jotain. muuten voit olla taustalla.itekö oot liian laiska hakeen?
älyn määrä on kyllä tasan sama majavalla ja sinulla.Voi olla, että majavat ajattelevat eri tavalla kuin minä.
älä viitti leikkiä palstapoliisia. sulla ei riitä auktoriteetti siihen.vastaile sitten jos sinulta kysytään jotain. muuten voit olla taustalla.
Niin voi olla, mutta myö vain ajatellaan eri tavoilla.älyn määrä on kyllä tasan sama majavalla ja sinulla.
Onko google lähde? Mikä on sen validiteetti?Mihin sä luotat sitte lähteenä? Katekismukseen?
sullako harmaalla paskahousulla riittää?älä viitti leikkiä palstapoliisia. sulla ei riitä auktoriteetti siihen.
kukas se olikaan, joka koetti asettaa rajoja kanssakeskustelijoille?sullako harmaalla paskahousulla riittää?
No emmä nyt sanois että se sataprosenttinen totuus oiskaan, mutta saahan sieltä paljon tietoon asioita ja tärkeitä linkkejä asioihin mitä etsii.Onko google lähde? Mikä on sen validiteetti?
Kyllä oot, tuohon ei moni pysty.paskahousu hihihih. sanoin tuhman sanan. hihihi. olen kova jätkä.
.ai siitä soittimesta on tehty oikein kirja? Mahtaa olla mielenkiintoinen kirja...
Missähän tommoisia on? Ei o ainakaan täälläpäin näkynyt.Ei mulla ole sellaista. Asiankannattajan hännystelijöillä niitä on.
Vinkiksi siullekin, jos nainen sanoo ettei oo kiinnostunut miesuhteista, miten se kertoo sen treffaillessa miestä. Sullakin on aivot narikassa.Sit niinku naisille tiedoksi.
Ei o kiva treffailla naista joka sanoo, että ei ole kiinnostunut ylipäänsä mistään miessuhteesta. Mikäs siinä, sit on niin.
Mut sit ei kannata parin viikon päästä tuoda uutta miesystävää "näytille" ainakaan mun nurkkabaariin.
Voisi ihan suoraan sanoa, että kuulehan Aksu, sä olet kiva/ällö/juoppo/ruma/ tai mitä tahansa mutta sinä Aksu et ole kiinnostava. Ja sillä hyvä.
Olen jo iso poika joten kestän kohteliaat "pakit" koska tahansa ja olen tottunut saamaan korvillenikin (joskus syystäkin).
Mutta miksi, oi miksi ei voi sanoa suoraan?
Mulla on tasan kaksi aivosolua joista toinen on yleensä munissa ja toinen vatsassa. Harvoin ovat yhtäaikaa päässä pohtimassa naisten aivoituksia.Vinkiksi siullekin, jos nainen sanoo ettei oo kiinnostunut miesuhteista, miten se kertoo sen treffaillessa miestä. Sullakin on aivot narikassa.