Mitä leffaa kattelet?
Mä söin kissalle jo eilen ostetut ruoat.
Mitä leffaa kattelet?
Mä söin kissalle jo eilen ostetut ruoat.
Niin justiinsa Pitkä KUUMA kesä sais jatkua pitkään, eli ens kesään!!!
Itseasiassa se oli Fear Itself kauhusarja mitä katoin.Mitä leffaa kattelet?
Mä ostin kissalle jo eilen ruoat.
Putinin vika. Se ilkeilee muulle maailmalle. Nyt just se suhasi Helsingin ohi jeevelinmoisella sukellusveneellä. semmoisella, ettei sillä voi uppeluuksiin koko Suomenlahdella edes mennä. Ihme leikkiä, antaisi auringon vaan paistaa.
Sun täytyy rajoittaa banaanien, perunoiden ja basilikan syömistä, ettei putoa olemattomiinMulla on aina ollut alhainen verenpaine. Ei hätää vielä.
Täytyykin tutustua tuohon, never even heard about it...Itseasiassa se oli Fear Itself kauhusarja mitä katoin.
Mie tilasin nyt kisaanruokaa verkkokaupasta ja kävin paketin hakemas,en olis tänään ehtiny hakemaan muuten.
Ei ole pudonnut tähän asti. Kyllä se nousee vielä kun ikää tulee lisää.Sun täytyy rajoittaa banaanien, perunoiden ja basilikan syömistä, ettei putoa olemattomiin
NoupKuitenki tykkäät
Vastarannan kiiskiNoup
Noh?Hyi hitto mikä olo.
kiitti ideasta,juotan sulle vahvaa happoa. mitähän happoja sun tiimarinvihko kertoo mun juovan?Niin mullakin, Kahvia ei voinut edes ajatella. Siitä tiesi heti, et on raskaana eikä mitään apteekkitestejä ollut olemassakaan
Päätönhän ei juo koskaan kahvia, eikä herkisty kuukausittain - saa siis mättää muuta happoa mielinmäärin---
Dvd oli,ostettu vuosia sitten discshopista,en tiiä löytyykö enääTäytyykin tutustua tuohon, never even heard about it...
Niin olenki.Vastarannan kiiski
Höh,ikävää.Paha olo.
Mä kirjotin kerran opettajalle koulussa syyksi siihen miks olin poissa ollunna sellasen teinirunon missä sanottiin kutakuinkin näin: ''Paha olo, silmä musta, syli täynnä oksennusta, ahaa mä alan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa!'' Ei se uskonut ja jouduin rehtorin kansliaan kun olin kuulema tottelematonPaha olo.
Olen juonut. Viimeksi söin aamupalan. Ai hitto. Aika menee nopeasti.Höh,ikävää.
Halaus.
Ootko juonnu,syönny tarpeeksi ?
Niih menee,syöhä jotakin & lepää,jos menis ohi. Mulla ainakin tulee huono olo jos on syömättäOlen juonut. Viimeksi söin aamupalan. Ai hitto. Aika menee nopeasti.
Niin mullakin. Pitää syödä.Niih menee,syöhä jotakin & lepää,jos menis ohi. Mulla ainakin tulee huono olo jos on syömättä
Minäkin köllöttelen sängyssä.Köllöttelen sängyssä & lepäilen,surfailen netissä & Hertta höpsö tuli jalkojen viereen ihan kiinni pesemään ihteensä
Ei mulla ole sellaista. Asiankannattajan hännystelijöillä niitä on. Muutamia asioita muistan, mutta samalla tyypillä voi olla täällä useampi persoona. Aikoinaan täällä oli rouva Rajatapaus, joka kertoi siitä - olisiko sama, kiinnostaa minuakin...kiitti ideasta,juotan sulle vahvaa happoa. mitähän happoja sun tiimarinvihko kertoo mun juovan?