vierailija
Niin ja kesä saisi jatkua vielä piiiit-käään
Niin mullakin, Kahvia ei voinut edes ajatella. Siitä tiesi heti, et on raskaana eikä mitään apteekkitestejä ollut olemassakaanMua närästi raskaus aikana, ihan hirvee tunne..polttelua rinnassa ja sappinesteet saattoi nousta suuhun
Mutta esim jos jollakin on kohonnut verenpaine, ei tuu mieleen katsoa sitä määrää, vaikka vastaavasti täytyy syödä kaliumia et sen vaikutus kumoutuu. 100 ml tai mg on kyllä aika pieni pallo jäätelöäEi kiinnosta jätskin suolat. Syön sitä harvoin.
Mulla on aina ollut alhainen verenpaine. Ei hätää vielä.Mutta esim jos jollakin on kohonnut verenpaine, ei tuu mieleen katsoa sitä määrää, vaikka vastaavasti täytyy syödä kaliumia et sen vaikutus kumoutuu. 100 ml tai mg on kyllä aika pieni pallo jäätelöä
Siellä on kuumaHööh, jokohan menis ulos
Parempi pysyä sisällä.Siellä on kuuma
Niin läpsyttelyä varten mutt sitte hän tunnusti ettei ole mies ja ymmärsin kuin salamana kirkkaalta taivaalta ja juurikin sillä hevosen hetkellä minkälaisesta läpsyttelystä siin oli edes kyseÄläs kuule yritä. Itse tyrkytit peppua kyöpelille.
Niin justiinsa Pitkä KUUMA kesä sais jatkua pitkään, eli ens kesään!!!
Mä söin tänään salmiakkijäätelöö ja aattelin hymyssäsuin sulle aiheutuvaa shokkitraumaa moisestaMutta esim jos jollakin on kohonnut verenpaine, ei tuu mieleen katsoa sitä määrää, vaikka vastaavasti täytyy syödä kaliumia et sen vaikutus kumoutuu. 100 ml tai mg on kyllä aika pieni pallo jäätelöä
Mä join raskausaikoina myös kahvia, ei aiheuttana yhtään mitään. Mikä tahansa ruoka sensijaan närästytti vaikka ihan vaan salaattia söin.Niin mullakin, Kahvia ei voinut edes ajatella. Siitä tiesi heti, et on raskaana eikä mitään apteekkitestejä ollut olemassakaan
Päätönhän ei juo koskaan kahvia, eikä herkisty kuukausittain - saa siis mättää muuta happoa mielinmäärin---
Mitä leffaa kattelet?Piti kesken leffan lähtee hakemaan kissanruokapaketti no aina voi jatkaa leffan katselua