Minäkin köllöttelen sängyssä.
Minäkin köllöttelen sängyssä.
Minäkin köllöttelen rapakännissä pöydän alla.
ja vastaus mun kysymykseen? ai nii,sitä ei löydy googlesta linkitysvalmiina ja sun omat aivot ei vastausta pysty kehittämään.Ei mulla ole sellaista. Asiankannattajan hännystelijöillä niitä on. Muutamia asioita muistan, mutta samalla tyypillä voi olla täällä useampi persoona. Aikoinaan täällä oli rouva Rajatapaus, joka kertoi siitä - olisiko sama, kiinnostaa minuakin...
No niin ootIltaa, olen tuhmeliini
Kehität kissalle sellaset kivat pikku kärryt millä se voi vetää puita sullesaunan vois lämmittää. kuka hakis puita varastosta?
No niin oot liian kiltti
Ei ole tiimarinvihkoa.ja vastaus mun kysymykseen? ai nii,sitä ei löydy googlesta linkitysvalmiina ja sun omat aivot ei vastausta pysty kehittämään.
Niin sinäkin murupupunen kultahippunen
En muuten luota pätkääkään googleenja vastaus mun kysymykseen? ai nii,sitä ei löydy googlesta linkitysvalmiina ja sun omat aivot ei vastausta pysty kehittämään.
Mihin sä luotat sitte lähteenä? Katekismukseen?En muuten luota pätkääkään googleen
http://koti.netplaza.fi/~paula/xyz/tallessa.htmja vastaus mun kysymykseen? ai nii,sitä ei löydy googlesta linkitysvalmiina ja sun omat aivot ei vastausta pysty kehittämään.
Iltaa tuhmeliini.Iltaa tuhmeliinit
Mutt miks ne tissit täytyy siihen tiskille nostaa ensiks? *ei ymmärrä*Länttäiskö tissit tiskiin ja alkais laulamaan karaokea parvekkeella?
Täh, etkö sä lepuuta tissejäs tiskillä?Mutt miks ne tissit täytyy siihen tiskille nostaa ensiks? *ei ymmärrä*
Ymmärrätköhän sä raukka miten kovasti kaivat verta nenästä?http://koti.netplaza.fi/~paula/xyz/tallessa.htm
Enkä usko et oisit tuolla. Aika moni muu voi kyllä olla
Ei näitä tartte lepuuttaa, hyvin nätisti ovat lepuuttamattakkiiTäh, etkö sä lepuuta tissejäs tiskillä?
Mutt miks ne tissit täytyy siihen tiskille nostaa ensiks? *ei ymmärrä*
Ei minunkaa. Hartianseutu on jumissa.Ei näitä tartte lepuuttaa, hyvin nätisti ovat lepuuttamattakkii
itekö oot liian laiska hakeen?saunan vois lämmittää. kuka hakis puita varastosta?