Niin kauan on aina toivoo paremmasta, kun henki pihisee ja silmät liikkuu (puhun kokemuksen rintaäänellä)Eikä paista. On aika paha tilanne.
Minkähänlainen mökki siitäkin tulis kun Ketjun leidit ryhtyis tuumasta toimeen ja alkais rakkennus'miehiks' tekemään ihan ikiomaa Huvikumpua?Aina voi rakentaa oman pienen huvikummun .
Mutta kohta ei henki pihise. Tätä menoa.Niin kauan on aina toivoo paremmasta, kun henki pihisee ja silmät liikkuu (puhun kokemuksen rintaäänellä)
Sää ja sun kronklaukset!
Siitä kuule tulisi loistava. Myö pystytään ihan mihin vaan .Minkähänlainen mökki siitäkin tulis kun Ketjun leidit ryhtyis tuumasta toimeen ja alkais rakkennus'miehiks' tekemään ihan ikiomaa Huvikumpua?
Ja ennenkun Aksu tai Majuri tulevat kommentoimaan niin sanon jo, että miehet rakentaisivat nurtsilla samaan aikaan omaa kumpuaan arvostelemalla meitä ja tirskumalla taustalla kun me itketään kun mistään tuu mittää ja softy tyrskis sitä kun maalia menee tukkaan ja mä ja kisu uidaan maalissa nyt ihan muuten vaan kun siltä nyt vaan sillä hetkellä tuntuu
*Rutistaa toisen ihan ryttysen myttyyn*Eikä paista. On aika paha tilanne.
Tuo vaikka, tunnetko paikanMinkähänlainen mökki siitäkin tulis kun Ketjun leidit ryhtyis tuumasta toimeen ja alkais rakkennus'miehiks' tekemään ihan ikiomaa Huvikumpua?
Eiks toi ole se möksä missä kuvattiin se yks noitasisko sarja? Aivan ihana ois asua tuossa!! En vaan haluais muuttaa Kaliforniaan, siellä kun on maanjäristyksiä enemmän kuin laki sallii ja oottavat sitä isoa jytkyä sinne millä hetkellä tahansaTuo vaikka, tunnetko paikan
"Synti on väärässä uomassa virtaavaa energiaa".Olen koska vituttaa mun elämäntilanne.
puspus
Mie jo hetken luulin, että tuo on kuitenkin joku manaaja leffan torppaEiks toi ole se möksä missä kuvattiin se yks noitasisko sarja? Aivan ihana ois asua tuossa!! En vaan haluais muuttaa Kaliforniaan, siellä kun on maanjäristyksiä enemmän kuin laki sallii ja oottavat sitä isoa jytkyä sinne millä hetkellä tahansa
En tiedä eikä kiinnosta."Synti on väärässä uomassa virtaavaa energiaa".
Mitä tuo laue sun mielestä tarkoittaa?
Siinä talossa vois olla aika mielenkiintoista aikaa...siis ihan vaikka vaan jos menis yöks...mun mielikuvituksella varustettuna kirkuisisin ja poukkoilisin huoneesta toiseen pöksyt märkinä ja maha kuralla joka ikistä narinaa, hämähäkkiä ja öttimönkiäistä karkuun!Mie jo hetken luulin, että tuo on kuitenkin joku manaaja leffan torppa
On siitä sarjasta. Kiva talo.Eiks toi ole se möksä missä kuvattiin se yks noitasisko sarja? Aivan ihana ois asua tuossa!! En vaan haluais muuttaa Kaliforniaan, siellä kun on maanjäristyksiä enemmän kuin laki sallii ja oottavat sitä isoa jytkyä sinne millä hetkellä tahansa
Jospa sielläkin alkaa myöhemmin paisteleenEihän paistele
Missä kaikki muut majailee kun niillä vaan auringot paistaa ja lintuset laulaa ja kaikki on muutenkin ihan häläpätihämmää aina vaan
En meinaa, menen ihmisten ilmoille ulos ja nautin pari lonkeroa siinä samallaMeinaakko kemut pitää
Jos vetää röökiä keuhkoihin niin ei se henki tosiaan kauan pihise.Mutta kohta ei henki pihise. Tätä menoa.
Tässä on nyt jokin muu kyseessä.Jos vetää röökiä keuhkoihin niin ei se henki tosiaan kauan pihise.
Halaus murunenOlen koska vituttaa mun elämäntilanne.
puspus
http://pjarvinen.blogspot.fi/2016/10/hyva-ohje-joka-ei-mene-perille-peita.htmlMulla on aika rento asento.
Röhnötän sohvalla puolimakuullaan. Jalat levällään ja läppäri toisen reiden päällä.