The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aina voi rakentaa oman pienen huvikummun :love:.
Minkähänlainen mökki siitäkin tulis kun Ketjun leidit ryhtyis tuumasta toimeen ja alkais rakkennus'miehiks' tekemään ihan ikiomaa Huvikumpua?:love:

Ja ennenkun Aksu tai Majuri tulevat kommentoimaan niin sanon jo, että miehet rakentaisivat nurtsilla samaan aikaan omaa kumpuaan arvostelemalla meitä ja tirskumalla taustalla kun me itketään kun mistään tuu mittää ja softy tyrskis sitä kun maalia menee tukkaan ja mä ja kisu uidaan maalissa nyt ihan muuten vaan kun siltä nyt vaan sillä hetkellä tuntuu:cautious:
 
Minkähänlainen mökki siitäkin tulis kun Ketjun leidit ryhtyis tuumasta toimeen ja alkais rakkennus'miehiks' tekemään ihan ikiomaa Huvikumpua?:love:

Ja ennenkun Aksu tai Majuri tulevat kommentoimaan niin sanon jo, että miehet rakentaisivat nurtsilla samaan aikaan omaa kumpuaan arvostelemalla meitä ja tirskumalla taustalla kun me itketään kun mistään tuu mittää ja softy tyrskis sitä kun maalia menee tukkaan ja mä ja kisu uidaan maalissa nyt ihan muuten vaan kun siltä nyt vaan sillä hetkellä tuntuu:cautious:
Siitä kuule tulisi loistava. Myö pystytään ihan mihin vaan o_O.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija

Katsotaanpa, onnistuiko linkitys. Se ei edes ollut Beatlesia, mitän hain takaa. Näköjään mennyt pari vuotta ilman musiikin kuuntelemista. Mulle se on itsestäni huolehtimista, koska mun pitää saada tietty määrä täydellistä hiljaisuutta joka päivä.

En ehdi ehkä koko vkloppuna nyt pslata taaksepäin tsinlukea tulevia, mutta Softy: mikä syy onkin, niin halaus. Kyllä se siitä, vaikka nyt tuntuukin pahalta.
 
vierailija

Katsotaanpa, onnistuiko linkitys. Se ei edes ollut Beatlesia, mitän hain takaa. Näköjään mennyt pari vuotta ilman musiikin kuuntelemista. Mulle se on itsestäni huolehtimista, koska mun pitää saada tietty määrä täydellistä hiljaisuutta joka päivä.

En ehdi ehkä koko vkloppuna nyt pslata taaksepäin tsinlukea tulevia, mutta Softy: mikä syy onkin, niin halaus. Kyllä se siitä, vaikka nyt tuntuukin pahalta.
 
Mie jo hetken luulin, että tuo on kuitenkin joku manaaja leffan torppa :notworthy:
Siinä talossa vois olla aika mielenkiintoista aikaa...siis ihan vaikka vaan jos menis yöks...mun mielikuvituksella varustettuna kirkuisisin ja poukkoilisin huoneesta toiseen pöksyt märkinä ja maha kuralla joka ikistä narinaa, hämähäkkiä ja öttimönkiäistä karkuun!:eek:

No joo teenhän mä sitä nytkin jo tosi usein vaikken ees asu missään manaajan torpassa:unsure::notworthy:
 
Eihän paistele :eek:

Missä kaikki muut majailee kun niillä vaan auringot paistaa ja lintuset laulaa ja kaikki on muutenkin ihan häläpätihämmää aina vaan :cautious:
Jospa sielläkin alkaa myöhemmin paisteleen :)
Elämä on välillä yhtä häläpätihämmää.

Meinaakko kemut pitää :)
En meinaa, menen ihmisten ilmoille ulos ja nautin pari lonkeroa siinä samalla :)
Tänään alkossa oltiin purkamassa kuormaa kuten tuossa kuvassa just siinä missä oli lonkerot ja ystävällisesti antoi mulle muutaman.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä