Softy
Toivottavasti. Vielä ollaan hengissä kaikesta huolimatta.Vaan elä luovu toivosta. Elämä voi kuitenkin joskus yllättää myös hyvässä.
Toivottavasti. Vielä ollaan hengissä kaikesta huolimatta.Vaan elä luovu toivosta. Elämä voi kuitenkin joskus yllättää myös hyvässä.
Juu, hyttysiä odotellessa. Tuo on jo liikaa. Eikö mikään rasva helpota?*ynisee* Hiivatin itikat kun imevät kohta kaiken veren...25 hyttysen puremaa!!! *rutisee ja kihnuttaa itseään*
Kai sitä V tä sais, ehkä , mutta ei P tä.Eikö siellä kukkaan anna? Et ole pahan näköinen.
Harmi. Mä saisin jotakin mutta ei viitti sen perässä juosta. Ollaan ilman.Kai sitä V tä sais, ehkä , mutta ei P tä.
Koitin itekki kerran juosta Sen perässä, mutta huonolla tuloksella.Harmi. Mä saisin jotakin mutta ei viitti sen perässä juosta. Ollaan ilman.
Täällä ei oo paljoo itikoita näkyny.
Ne ovat niin pieniä, vai mitä?Täällä ei oo paljoo itikoita näkyny.
En mie viitti itikoita tulla kahtomaanNe ovat niin pieniä, vai mitä?
Tulisit tänne pohjois Kanadaan katselemaan itikoita.
Ei tarvi hirvennys lasia.
Vois täällä olla muutakin näkemistä.En mie viitti itikoita tulla kahtomaan
Älä niitä ainakaan tänne usuta en nyt ihan välttämättä halua kastua tänään enkä kyllä huomennakaan.Mustia pilviä kun pitää kohta käydä asioilla.
Pitääkin laittaa tänään farkkuhame jos se päällä pystyy juokseen nopeamminKoitin itekki kerran juosta Sen perässä, mutta huonolla tuloksella.
Nainen juoksi paaaljon nopeammin hame päällä kuin minä housut nilkoissa.
Varmastikin pystyy, jos et halua suostua.Pitääkin laittaa tänään farkkuhame jos se päällä pystyy juokseen nopeammin
Kyllä sitä housutkin jalassa nopeasti kipittää jos joku perässä juoksee.Varmastikin pystyy, jos et halua suostua.
Ei oikein muuten kun hetkeks vaan aina...Juu, hyttysiä odotellessa. Tuo on jo liikaa. Eikö mikään rasva helpota?
Ne hävis johki.Älä niitä ainakaan tänne usuta en nyt ihan välttämättä halua kastua tänään enkä kyllä huomennakaan.
*kirjoittaa lapun, muista sateensuoja laukkuun*
Mä voin tulla katsomaan kanadan itikoita.Vois täällä olla muutakin näkemistä.