En tiiä, toivottavasti edes minulle jotain
Kaikille kaikkea?
Kaikille kaikkea?
Jos luvataan kaikille kaikkea niin pitäs olla myös naisille.En tiiä, toivottavasti edes minulle jotain
No se tulee jos toksiinit ottavat suolistossa ylivallan. Ei niitä pysäytä mikäänMitä hittoa?
Ei kun se mitä sanoit Ellulle. Ei noin saa sanoa.No se tulee jos toksiinit ottavat suolistossa ylivallan. Ei niitä pysäytä mikään
Sen kutut on sellaiset, et ei voi muuta päätellä
Jos luvataan kaikille kaikkea niin pitäs olla myös naisille.
Joo, oli. Siinä on se 2vko varoitusaika, mutta annoin hyväksyntäni tälle systeemille.No voi prkl.
Eikö tosta o ollu mitään ennakkovaroittelua?
Niinpä! Kovasti kuiten hehkuttaa MIESTENlehdeksi.Jos luvataan kaikille kaikkea niin pitäs olla myös naisille.
Joo, oli. Siinä on se 2vko varoitusaika, mutta annoin hyväksyntäni tälle systeemille.
Huh, hyvä tietää. Varmasti maistui hyvälle.Oli se lasagnea, tyttöystävän omatekemää, kahdet soossit ja kaikkea
Niinpä! Kovasti kuiten hehkuttaa MIESTENlehdeksi.
No eihän sulle niin olekaan sanonut.No se tulee jos toksiinit ottavat suolistossa ylivallan. Ei niitä pysäytä mikään
Sen jutut on sellaiset, et ei voi muuta päätellä
Tekiskö valituksen heille?Niinpä! Kovasti kuiten hehkuttaa MIESTENlehdeksi.
Tekiskö valituksen heille?
Hehe
Eikö ole parempi että moni valittaa siitä?Raapaseppa pieni valitus, niin mulla ei tarvi
Eikö ole parempi että moni valittaa siitä?
Pus, ja nipistys peffasta
Huomasin, et sun loma-aika halutaan hyödyntää muualla.Nää, nyt ei pysty edes ruoasta nauttimaan.
Mulla ei ole mitään lomalla. En matkusta, en tee mitään. Olen kotona.Huomasin, et sun loma-aika halutaan hyödyntää muualla.
Se megacolon mainitaan täällä moneen kertaan.
En jaksa lukea enkun kielellä enkä ymmärrä kaikkea.Huomasin, et sun loma-aika halutaan hyödyntää muualla.
Se megacolon mainitaan täällä moneen kertaan.
tos: Meilahti puuttuu tuoltaTuli tarjotillinen pan suoloja ja e koodeja, eli rupeen syämään