Ei naiset voi tommoista asiaa tietää sitten mitenkään.Paljonki on muuttunut, nykyään miehet uskaltaa puhua noin vaan kuiskaten toisilleen.. ^^
Ei naiset voi tommoista asiaa tietää sitten mitenkään.Paljonki on muuttunut, nykyään miehet uskaltaa puhua noin vaan kuiskaten toisilleen.. ^^
Kuten donald ja sen kaltaiset "miehet" vai.Paljonki on muuttunut, nykyään miehet uskaltaa puhua noin vaan kuiskaten toisilleen.. ^^
höpöhöpö esim Luna ja minä tiietään kaikki oleellinenEi naiset voi tommoista asiaa tietää sitten mitenkään.
Kuten donald ja sen kaltaiset "miehet" vai.
Turha tähän on meikäläistä sotkea.höpöhöpö esim Luna ja minä tiietään kaikki oleellinen
Älä nyvviitti olla niivvaatimaton siellä senkin Emilia Vilen heittomerkilläTurha tähän on meikäläistä sotkea.
höh, no öitä, sir.Jospa tässä vaiheessa toivottaisi neitokaisille hyvää yötä.
Pansuolalla kuolevat. Ei sitä silti ostaa kannata: luulevat vielä tilastoissa, et joku sitä ruokaansa laittaa. Pörssit toimii sen mukaisesti jne.Minä nukkuisin mielelläni vieläkin, jos ei muurahaiset ois vallanneet keittiötä.
Kylläpä sulla on neuvot taas...Panemalla kuolevat. Ei sitä silti ostaa kannata: luulevat vielä tilastoissa, et joku sitä ruokaansa laittaa. Pörssit toimii sen mukaisesti jne.
http://www.talouselama.fi/uutiset/intialaisten-ihmeaine-petti-3348088
Kokeile tuota jos löytyy kaapista
Älä imuroi niitä myrkkyjä, sillä ne menee sun hengitykseen sitä kautta
Huku sä SAATANA SUOSILMÄÄN E KOODEINESI JA PANSUOLOJES KANSSAPansuolalla kuolevat. Ei sitä silti ostaa kannata: luulevat vielä tilastoissa, et joku sitä ruokaansa laittaa. Pörssit toimii sen mukaisesti jne.
http://www.talouselama.fi/uutiset/intialaisten-ihmeaine-petti-3348088
Kokeile tuota jos löytyy kaapista
Älä imuroi niitä myrkkyjä, sillä ne menee sun hengitykseen sitä kautta
No en puhunutkaan Meilahden sapuskoista. Voisit kertoa niistä muillekin. Ikinä ei voi tietää, mitä niihin laittavat...Huku sä SAATANA SUOSILMÄÄN E KOODEINESI JA PANSUOLOJES KANSSA
Päivää taasHuomenta
höpöhöpö esim Luna ja minä tiietään kaikki oleellinen