Salainen palstatapaaminen koitelinkoskella!!!
Pitsat tarjoon minä, memos special
Se on se rasvainen salaattipitsa
Joo, en pääse sinne.Salainen palstatapaaminen koitelinkoskella!!!
Sitä juuri tarkoitin - täällähän he susta ottavat kaiken irti etkä itse kai saa siitä mitään?Mulla ei ole mitään lomalla. En matkusta, en tee mitään. Olen kotona.
Tukehu perkele paskaas
Joo, en pääse sinne.
Täällä voin jutella että kyllä saan.Sitä juuri tarkoitin - täällähän he susta ottavat kaiken irti etkä itse kai saa siitä mitään?
Onko noista monellakin suoli poistettu, kun oystyvät syömään mitä tahansa? Sehän ei näy aina kuten avanne näkyy, esimerkiksi j-pussi.
Täällä voin jutella että kyllä saan.
Kebab, smetana, fetajuusto, sipuli ja tomaatti.Teen pitsaa tänään
Laittakaapa lempparipitsojenne täytteet tähän viestiin vastaukseksi, kiitos
HK:n blööTeen pitsaa tänään
Laittakaapa lempparipitsojenne täytteet tähän viestiin vastaukseksi, kiitos
Et ole tainnut saada kunnon pizzaa?HK:n blöö
Olen,Et ole tainnut saada kunnon pizzaa?
HK:n blöö
Nyt tuli pizzan himo. Saakelin rättis.
tajuusto on niin suolaista, ettei kannata... Paitsi jos se on merisuolaa ilman syanidia - sitä E536Kebab, smetana, fetajuusto, sipuli ja tomaatti.
Ei varmasti olekaan....Et ole tainnut saada kunnon pizzaa?
En tee tänään. Teen joku päivä.Tee sinäkin ja muista kuvata ja laittaa tänne se kuva
Kaikilla muillakin kohta himo
En tee tänään. Teen joku päivä.
Näähmmm, tänään on joku päivä
Miksi?
Kestääkö sun maha sitä? No, hyvä et ei mene roskiin, kun onhan älytöntä kasvattaa sellaista, suuri työ ja kaikki muu... Mun maha tulee helposti kipeeksi muusta, mut tästä ei:Huomasin, että tuossa kaupassa on kahvia tarjon kolme pakettia 9 €.lla. Sinne, hamstrata pitää. Huomenna toinen satsi.
Saa halvemmalla? Minäkin tekisin noin.Miksi?
Että miksi jotkut ihmiset hamstraavat esim kahvipaketteja kaappiin.Argh, mitä kohtaa et ymmärtänyt?