Softy
JaaTarkoitin, että tulin juuri Suomesta, olin siellä pariviikkoa ja nyt täällä kotona Känädassa.
JaaTarkoitin, että tulin juuri Suomesta, olin siellä pariviikkoa ja nyt täällä kotona Känädassa.
Kaunista oli ja on. Tykkään niistä pitkistä hoikisti männyistä, tuuheista koivuista.Mitäs tykkäsit Suomen kesästä? Eiks ollut yhtä kaunista kuin Jouluna? ^^
Näin pari palstalaistakin, mutta en kysynyt heidän nimiään.
Tuuhea on ihan Ok, mutta se pitkä on usein miesten oma mielipide.Pitkä mänty ja tuuhea koivu.
Nyt mulla alkaa heittää nupissa kun jo näistä sanoista tulee mieleen jotakin mutta.
Pitkä mänty ja tuuhea koivu.
Nyt mulla alkaa heittää nupissa kun jo näistä sanoista tulee mieleen jotakin mutta.
Se lähtee paheksumallaPaheksuttaa
Päikkärin aikaVäsyttää
Tule paheksumaan mun kanssa.Se lähtee paheksumalla
Jep. Olen sängyssä.Päikkärin aika
JooTule paheksumaan mun kanssa.
Aivan, mulla tuli ihan sama mieleen.
ai mikä sama?Aivan, mulla tuli ihan sama mieleen.
No se niitten yhteinen paheksuminen, Softyn sängyssä.ai mikä sama?
Joko paheksuminen on paheksuttu?
Helposti se onnistuu muuallakin, aina mitään sänkyä paheksuntaan tarvitaNo se niitten yhteinen paheksuminen, Softyn sängyssä.
Söin joKoitas Elena syödä jotain.
Juu. Äsken heräsin.Joko paheksuminen on paheksuttu?
Nin voi, vaikka smartcarassa, mutta sängyssä on tavallisesti enemmän tilaa paheksua.Helposti se onnistuu muuallakin, aina mitään sänkyä paheksuntaan tarvita
Hyvä. Ei kun hetkinen..kolme chiliä?! Nyt syöt kunnon aterian!Söin jo
3 chiliä
Mukavampaahan se paheksunta on vaikka keittiönpöydällä tai sohvalla, nojatuolissa....lattialla...Nin voi, vaikka smartcarassa, mutta sängyssä on tavallisesti enemmän tilaa paheksua.