No eikös softy tiiä....nää jutut kun on kerta nainenJaa, nainen, kerropas!
Vaikka mistä Softy sitä tietäis,höh.
No eikös softy tiiä....nää jutut kun on kerta nainenJaa, nainen, kerropas!
Vaikka mistä Softy sitä tietäis,höh.
Kiitos lohdutuksesta.En usko että johtui sinusta.
Naisella voi olla monta syytä. Menkat, haluaa ensin tuntea paremmin..No eikös softy tiiä....nää jutut kun on kerta nainen
Ei kai se vaatteista johtunut.Kiitos lohdutuksesta.
Mulla ei ole hyvä tuuri naisen kanssa yleensäkään.
Pitäisköhän ostaa uudet maiharit!
Olen kuullut tuon itsesäälistä ennenkin.Itsesääli ei oo charmikasta!! Sun pitää ottaa sellanen machomaisempi asenne niin huomaat että syksyllä kannat sen naisen sänkyynsohvallesuihkuunkeittiönpöydälle vaikka olkapäälläs....niin tosiaan pitäis suihkussa käyvä kohta, hyvä kun muistutit!
Toivottavasti ei, mutta olisin ehkä haluttavampi, jos olis vaikka uudet saappaat ja siniraitaiset villasukat ja uusi huppari.Ei kai se vaatteista johtunut.
Kiitos lohdutuksesta.
Mulla ei ole hyvä tuuri naisen kanssa yleensäkään.
Pitäisköhän ostaa uudet maiharit!
Nouu..Toivottavasti ei, mutta olisin ehkä haluttavampi, jos olis vaikka uudet saappaat ja siniraitaiset villasukat ja uusi huppari.
Mitä luulet?
Kiito, Majuri.Ei muuta kuin sormus nimettömään ni jopas alkaa akat pyörii jaloissa
Meinaakko että vain varatut kiinnostaa. Mä kartan varattuja. Heiltä saa vain seksiä.Ei muuta kuin sormus nimettömään ni jopas alkaa akat pyörii jaloissa
Pitää mennä! Moi!Nouu..
..vastaanpas vaikkei pyydettykään...Toivottavasti ei, mutta olisin ehkä haluttavampi, jos olis vaikka uudet saappaat ja siniraitaiset villasukat ja uusi huppari.
Mitä luulet?
Eiiiii kun Majuri meinas sitä sormusta SUN sormeen tai niin mä ymmärsin..hmm tätä täytyykin miettiä hetki että aukeneeMeinaakko että vain varatut kiinnostaa. Mä kartan varattuja. Heiltä saa vain seksiä.
Juuuuuuri tätä mä ajoin takaa...vastaanpas vaikkei pyydettykään...
Osta ihmeessä jos susta itestäs tuntuu semmoselta
Mutta haluttava olet just tasantarkkaan silloin kun itse hoksaat kuinka hiien hyvä tyyppi ootkaan . Kato - se itsevarmuus ja itsensä kantaminen, tietty ryhdikkyys olemuksessa, ja hyväoloisuus - ne näkyvät ulospäin ja tuovat sitä ihanaa pilkettä silmäkulmiin ja sykettä !
Jaa mun sormeen?Eiiiii kun Majuri meinas sitä sormusta SUN sormeen tai niin mä ymmärsin..hmm tätä täytyykin miettiä hetki että aukenee
Kyl se vaan nii on ollu, että ny ku sormusta ei oo ollu 20 vuoteen nii ei kyllä flaksi käy, mutta silloin ku se oli sormessa nii naisii sai häätää jaloistaMeinaakko että vain varatut kiinnostaa. Mä kartan varattuja. Heiltä saa vain seksiä.
Sun sunJaa mun sormeen?
Jaloista? No mutta jos ne halus sun kengät?Kyl se vaan nii on ollu, että ny ku sormusta ei oo ollu 20 vuoteen nii ei kyllä flaksi käy, mutta silloin ku se oli sormessa nii naisii sai häätää jaloista
Kuule!*hihkuu*Kas, Waltteri oli oittanu formulan, jota katselin nukkuen
Meillä tahotaan päivälliseksi puuroaMä rupeen tekee magaronimaggarasotkua ruaks
no miks piti sitten niin älyttömänä siellä hötkyillä ja juosta kouhottaa..kun ois voinu toviks vaikka asettua aloilleen ja vaan sanua nuin...Juuuuuuri tätä mä ajoin takaa.