vierailija
Entä Majuri? Pitikö Sinun paheksua hänenkin paheksumiset? Toivottavasti hän paheksui itse.Juu. Äsken heräsin.
Entä Majuri? Pitikö Sinun paheksua hänenkin paheksumiset? Toivottavasti hän paheksui itse.Juu. Äsken heräsin.
Myöhemmin! Nyt mie kuuntelen musiikkiaHyvä. Ei kun hetkinen..kolme chiliä?! Nyt syöt kunnon aterian!
Ei näy täällä.Entä Majuri? Pitikö Sinun paheksua hänenkin paheksumiset? Toivottavasti hän paheksui itse.
Älä nyt kuitenkaan ala koiran kans paheksumaan mitään. Koira on ihan syytön, luulisin.Mukavampaahan se paheksunta on vaikka keittiönpöydällä tai sohvalla, nojatuolissa....lattialla...
Pitäs vissiin viiä koira kohta lenkille...
Hyvä, hän pysyköön siellä Lappajärvellä.Ei näy täällä.
Niin ku sohvalla,nojatuolissa,keittiönpöydälläHelposti se onnistuu muuallakin, aina mitään sänkyä paheksuntaan tarvita
Sä kerkisit ekaMukavampaahan se paheksunta on vaikka keittiönpöydällä tai sohvalla, nojatuolissa....lattialla...
Pitäs vissiin viiä koira kohta lenkille...
Nopeat syövät hitaatSä kerkisit eka
Kais, mikä sinun lempi paheksumispaikka? Vai paheksutko laisinkaan?Sä kerkisit eka
Mie olin muuta tekemässä...Nopeat syövät hitaat
Syömisestä tulikin mieleeni että nyt on syömistä eessä...salaattia ja savukalaa
Mä voin paheksua melkein missä vaanKais, mikä sinun lempi paheksumispaikka? Vai paheksutko laisinkaan?
Hyvä. Paheksuminen ei mielestäni pitäis olla koskaan paikkariippuvainen.Mä voin paheksua melkein missä vaan
JaaHyvä, hän pysyköön siellä Lappajärvellä.
Entäs, jos vaaka asennossa?Mä en voi paheksua missä vaan. Selkä ei tykkää.
Se käy.Entäs, jos vaaka asennossa?
Mä ehdotin sitä eräälle kauniille, nuorelle naiselle viimeviikon torstaina., mutta hän paheksui jo mun ehdotustakin.Se käy.
Jos sille naiselle ei sopinut juuri silloin.Mä ehdotin sitä eräälle kauniille, nuorelle naiselle viimeviikon torstaina., mutta hän paheksui jo mun ehdotustakin.
Lonkerot olivat mielenkiintoisempia.
Aion kuitenkin uusia tarjouksesi tässä syksymmällä, kun puolukat kypsyy.
Toivokaa mulle hyvää onnea, pyydän.
No ei varmastikaan sopinut, tai ehkä paremminkin minä en ollut sopiva enkä mielenkiintoinen.Jos sille naiselle ei sopinut juuri silloin.
Nyt minuukin alkoi kiinnostamaan että miks sille naiselle ei sopinut juuri silloin, kerroppas?Jos sille naiselle ei sopinut juuri silloin.
Itsesääli ei oo charmikasta!! Sun pitää ottaa sellanen machomaisempi asenne niin huomaat että syksyllä kannat sen naisen sänkyynsohvallesuihkuunkeittiönpöydälle vaikka olkapäälläs....niin tosiaan pitäis suihkussa käyvä kohta, hyvä kun muistutit!No ei varmastikaan sopinut, tai ehkä paremminkin minä en ollut sopiva enkä mielenkiintoinen.
En usko että johtui sinusta.No ei varmastikaan sopinut, tai ehkä paremminkin minä en ollut sopiva enkä mielenkiintoinen.
Jaa, nainen, kerropas!.
Nyt minuukin alkoi kiinnostamaan että miks sille naiselle ei sopinut juuri silloin, kerroppas?
En mie sitä tiiä..
Nyt minuukin alkoi kiinnostamaan että miks sille naiselle ei sopinut juuri silloin, kerroppas?