Softy
Menen kun kerkiän.Alas mennä jo!! Mitäs ennää siinätässä pupatat ...
Menen kun kerkiän.Alas mennä jo!! Mitäs ennää siinätässä pupatat ...
Tiiä mikä hänelläkin pönöttää kun kaikki naapurin bingomummelit tuppaa eteisestä keittiöönMinun puolesta ihan kaikessa rauhassa vaan ...ja kyllähän lämmä tullee kun kahvia keittelee ja hehkuttaa...
Rento asu ennen kaikkea, ei tartte niin virallisena pönöttää
No kuule ihavvarmasti on alta aikayksikön hapsut ojennuksessa ja vehkeet viivotinsuorassaTiiä mikä hänelläkin pönöttää kun kaikki naapurin bingomummelit tuppaa eteisestä keittiöön
Ens viikonloppuna majurin kanssa piirakkaa. Vien vaniljakstiketta.
IltaaOlisko aika lopetella ja rentoutua tovi. Töihinki olisi pitänyt mennä, mutta ehkäpä se joutaa huomennakin. Töiden sijaan tein suursiivouksen. Pyykit on pesty, lattia imuroitu ja mopattu, kylppäri ja vessa pesty, ikkunat pesty, pölyt pyyhitty useampi komeronjärjestetty uusiksi. Lapsi on pesty ja kuurattu.
NiivarmaanNo kuule ihavvarmasti on alta aikayksikön hapsut ojennuksessa ja vehkeet viivotinsuorassa
..ja mä puhuin matosta sekä kahvikuppien asettelusta lusikoineen pöydälle, senkin perwåkit
Mun huulet ei oo lörpät *mököttää alahuulipitkänä*
*supattaa...niin tekis mieli nyt sanoa jotain mutta....nyt oon hilijaa kun toi yks lörppähuuli ehtii kuitennii*
*pärrää toisen lörpsähtänyttä alahuulta niin että soi*Mun huulet ei oo lörpät *mököttää alahuulipitkänä*
No ihan niin!Niivarmaan
*pärrää toisen lörpsähtänyttä alahuulta niin että soi*
No ylivilkkaanlevoton kuitennii
*supattaa...niin tekis mieli nyt sanoa jotain mutta....nyt oon hilijaa kun toi yks lörppähuuli ehtii kuitennii*
Kuha ei anna naapureille.Nyt on lähdettävä laittamaan mekonhelmuksiin keinuvaa liikettä ..
Koettakaahan nyt olla piirakoittenne kanssa sulassa sovussa, kyllä Majuri leikkaa tasapalaset kaikille
Riippumatto on ehkä eniten zeniä. Siinä kun köllöttelee katselemassa pilviä tai omenapuun oksia tulee kaikkia hyviä fiboja. Ja uni.Awwww...teillä on riippumatto!!!*hepuloi tohkeissansa*
Nyt on ihanpakko huitoa kateuskortilla....mutta se riippumatossa pötköily kyllä kummasti toimii palauttavana ilmiönä ...
Unelmieni riippumatto:Riippumatto on ehkä eniten zeniä. Siinä kun köllöttelee katselemassa pilviä tai omenapuun oksia tulee kaikkia hyviä fiboja. Ja uni.
Feel juu sister.Oispa tupakkia. Neljäs päivä polttamatta ja tää on ihan syvältä
Muut elementit on kyllä (riippumatto, olutta ja tex willereitä) mutta järveä ei näy. Jos laitetaan varpaille ja kädelle ämpärit?Unelmieni riippumatto:
- on järven päällä sillai, että varpaat ylettyy veteen
- ja koska varpaat ulottuu veteen niin kädellä ulottuu järvikylmään olutkoriin
- ja siinä on varustuksena hyvä kirja tai iso läjä texwillereitä
- niin ja aurinko paistaa mutta ei ole hyttysiä eikä paarmoja
Onko sinulla sellainen?
Koska saan muuttaa teille?
Miul hävis aski viikonloppuna.Oispa tupakkia. Neljäs päivä polttamatta ja tää on ihan syvältä