Jos mä kuuntelen ton niin sinä kuuntelet tämän. Deal?
Jos mä kuuntelen ton niin sinä kuuntelet tämän. Deal?
ja jos mä kuuntelen ton niin sä kuuntelet tämän. Deal with it!Jos mä kuuntelen ton niin sinä kuuntelet tämän. Deal?
dealJos mä kuuntelen ton niin sinä kuuntelet tämän. Deal?
Jotain rajaa neitoseni, jookos?ja jos mä kuuntelen ton niin sä kuuntelet tämän. Deal with it!
Rajaa? Ookoo ootas hetkoJotain rajaa neitoseni, jookos?
Tuo laulu todellakin uppoaa minuun todella syvälle.Rajaa? Ookoo ootas hetko
No entäs nyt? Joko mäni tunteisiin vai vieläkö räpätät häh?
Oooo Queen on paha vastus mutta mä tykkään ehkä eniten heiltä tästä:Tuo laulu todellakin uppoaa minuun todella syvälle.
Ihan puhtaasti taito tuossa on jotain käsittämätöntä.
Mutta ootas hetko. Koska olen mies niin aina voin vastauksena mihin vaan heittää tämän.
On muuten kova biisi:
Etkö muista? Myit ne minulle humalapäissäsi eilen.Minuun uppoaa parhaiten Queen ajalta " no synhts"
Ja producer Mack.
Missähän vinyylini nykyään ovat?
No sit ne on hyvässä osoitteessa.Etkö muista? Myit ne minulle humalapäissäsi eilen.
Mitä sää siellä oikein remuat mies...mää heräsin jo pari tuntia sitten, senkin unikekoAika herätä jo, vain vätykset nukuu vielä
Heräsin 5.15.Aika herätä jo, vain vätykset nukuu vielä
Kiitos ja samoin.Moro murut
Mukavaa viikonalkua.
Kävin kirjastossa ja istuin vähän aikaa torin puistossa ja napsin muutaman irtokarkin.
Nyt katon leffaa,taas & syön loput karkit.
Pikkupussin ostin. 172 g
En lainannut,oon ostanut muutama vuos sitten. Amityville horror,eilen katoin vanhemman version.Kiitos ja samoin.
Lainasitko jotain, sen leffan? Millasia namuja pussista löytyy?
Päivä mun makuun! Nauti!En lainannut,oon ostanut muutama vuos sitten. Amityville horror,eilen katoin vanhemman version.
Mulla on hylly täynnä leffoja.
Karkkeja oli sekalaisia,hedelmä & salmiakkkarkkeja,muutama suklaakarkki.
KiittiPäivä mun makuun! Nauti!
Mä samoin, kun ihan yksin löhöilen monta päivää. Katselen sarjoja dvd:ltä, sihauttelen, herkuttelen.. enkä oikein muuta.
aivastuttaa?'tsih'
Oliko kaikki hyvin?Tulin kotiin meikusta, lähin sinne jo 7 aikoihi aamusta