Sun pitää keksiä joku muu keino käsitellä suruja ja murheitaEn lopeta imemistä. Ei pysty niin kauan kun on suruja ja murheita.
Mullekin chiliä.
Chilit on miun!!
Sun pitää keksiä joku muu keino käsitellä suruja ja murheitaEn lopeta imemistä. Ei pysty niin kauan kun on suruja ja murheita.
Mullekin chiliä.
Mie panen sit punaista chiliä. Sitä löytyy.Sun pitää keksiä joku muu keino käsitellä suruja ja murheita
Chilit on miun!!
Chilit jätät kyllä kaikenmaaliman panemisilta nainen rauhaanMie panen sit punaista chiliä. Sitä löytyy.
Mä panisin melkein ketä vain, jos joku vain suostuis laitettavaksi.Mie panen sit punaista chiliä. Sitä löytyy.
Laitan chiliä lautaselle.Chilit jätät kyllä kaikenmaaliman panemisilta nainen rauhaan
Panen...*mutisee*...niitä panna
Jaa jos tykkään miehestä niin voi olla mahdollisuus.Mä panisin melkein ketä vain, jos joku vain suostuis laitettavaksi.
Kuinka Sinä olisit, Softy, olisitko suostuvainen?
Kuules nyt Väsynyt, niitä olisi uusiakin perunoita saatavilla. Varmaan sieltä terva-aittojen takaakin löytyy. Onko nuo jotain nuggetteja, jos on, niin suurta bluffia.
onneks et ole teurastaja. siellä kun on eri keinot kun paneminen käytössä.Mä panisin melkein ketä vain, jos joku vain suostuis laitettavaksi.
Kuinka Sinä olisit, Softy, olisitko suostuvainen?
Älä nyt sentään niitä pane tulis aika tukalat / polttavat olotMie panen sit punaista chiliä. Sitä löytyy.
Muoks. Mikä se muu keino voi olla?
Niin no mukava mies vois olla yks.
Vetäsin ne wc:n pönttöönNiin tupakointi ei ole loppunut..
Aski hävis eilen johki.
Niin on täälläkinPäivää höpönassut
Just join lounaan
Mukavaa päivää.
Ihana ilma täällä.
Ihana temppuVetäsin ne wc:n pönttöön
Halaus,ikävää. Siis kivutIik! Ei oo tupakkia.
Enkä kipujen takia pääse kauppaan.
Mun on syötävä säännöllisesti d2 takia,muuten pomppii ylös & alas verensokeri ja tulee huono oloNiin on täälläkin
Mä en oo vielä syönyt enkä juonut tänään mitään muuta kuin vettä ja kahvia..
onneks et ole teurastaja. siellä kun on eri keinot kun paneminen käytössä.
Niinpä tietysti.Vetäsin ne wc:n pönttöön
Kuules nyt.. Eikä ole.Ihana temppu
Pus, aattelin vain sun parastaNiinpä tietysti.
En pane.Älä nyt sentään niitä pane tulis aika tukalat / polttavat olot
Juu, pus.Pus, aattelin vain sun parasta
Kahvia ja vettä?Niin on täälläkin
Mä en oo vielä syönyt enkä juonut tänään mitään muuta kuin vettä ja kahvia..
Mulla taas on muuten herkästi heittelevät sokeriarvot mutta milläs syö kun ei tee mieliMun on syötävä säännöllisesti d2 takia,muuten pomppii ylös & alas verensokeri ja tulee huono olo