The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.

Ja saako sanoa pari rumaa sanaa. ...ttustnaprkl..

Tää taloyhtiön remontti. Siis maanantain, tiistain ja keskiviikon rakennustelineet vaan lojuivat nurmikolla. Torstai oli työpäivä.
Perjantai oli työpäivä klo 12 asti, eli lounaalta ei palattu hommiin.
Töitä viikon arkipäivinä siis on paiskittu yhteensä ruhtinaalliset 10 h.
Niin miksi helvetissä minun pitää lauantaiaamuna klo 9 herätä poravasaran ääneen?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päivää kettinkiin.

Ja saako sanoa pari rumaa sanaa. ...ttustnaprkl..

Tää taloyhtiön remontti. Siis maanantain, tiistain ja keskiviikon rakennustelineet vaan lojuivat nurmikolla. Torstai oli työpäivä.
Perjantai oli työpäivä klo 12 asti, eli lounaalta ei palattu hommiin.
Töitä viikon arkipäivinä siis on paiskittu yhteensä ruhtinaalliset 10 h.
Niin miksi helvetissä minun pitää lauantaiaamuna klo 9 herätä poravasaran ääneen?
No siksi kun joku on keksinyt viikonloppulisät.
 
vierailija
olet koko ihminen korjamaton väärinkäsitys. (n)
"Koska terveys voidaan määritellä hyvin erilaisista näkökulmista, on huomattavan tärkeää kenellä määrittelyvalta on, totesi dosentti Rahkonen. Määrittelyvaltaa omalta osaltaan käyttää (potentiaalinen) potilas, tehdessään päätöksen meneekö lääkäriin. Lääkäri/kliinikko tekee päivittäisessä työssään määrittelyä, diagnooseja. Uudempana tekijänä terveyden määrittelyyn on tullut myös ns. terveysteollisuus, joka tarjoaa kaupallista teknologiaa terveyden ylläpitämiseksi tai palauttamiseksi." - Verkkari 7/2008

Kaikki linkit ei aukea, mutta näkyyhän niistä, mitä niissä on ollut/ei enää saa sanoa(y)
 
vierailija
varmasti osaa jonkun verran ainaki, mutta sinä et ymmärrä suomea ollenkaan. (n)
"...eräiden narskun sukuun kuuluvien ristikukkaisten siemenistä valmistettu mauste... ...ennen valmistusta tav. puristetaan pois rasva, jota käytetään ruoka- ja polttoöljynä. S:n kitkerä maku johtuu s.öljystä, jota syntyy siementen sisältävän sisigriini- nimisen glykosidin hajotessa myrosiini- nimisen käyteaineen vaikutuksesta." - Runeberg-sanakirjassa -

Edellinen lause kertoi ristikukkaiskasveista, joihin rypsikin kuuluu.

Nikkelijäämien vuoksi EN KÄYTÄ MARGARIINEJA. Sekö sua nyppii? Käytätkö itse? Eläimet kai sairastuvat niistä kans, kun niitä yhä antibiooteilla lääkitään? Toki siksikin, kun niiden käyttö lisää niiden teuraspainoa, mutta siitä ei kai kannata keskustellakaan?

Makuero on valtava luomulihan ja tavallisen välillä. Ei tietenkään voi tietää, jos ei koskaan sitä luomua saa syödä ja maustaa senkin itse piloille:sick:
 
Huomenta,aurinkoista sellaista.
Se on tiedossa sitten oikeen kunnon kesäpäivä.Täytyy laahata pyörä porukoille huoltoon ja pesuun ja ottaa se vihdoin käyttöön.Päääsee huristeleemaan.Vähän myöhässä alotan tänä vuonna pyöräilykauden.

Ja voihan, oli oikeen vauhdikas ilta :barefoot: Käytiin saunoo ja sit hetki istuttiin niin meni vähän riitelyks:unsure::ninja: Olin jo viskaamas sitä uloskin mut loppujen lopuks jäi sit viekkuun nukkumaan.Eli klo23 oltiin jo nukkumassa ja oikeesti,NUKKUMASSA. Tosi vauhdikasta:LOL:

Nyt jotain aamupalaa etsimään...
 
Jokaisessa naisessa on pieni sisäinen Imelda Marcos
Joo, mulla on eteisessä sellanen iso kenkäteline täynnä omia kenkiä.....ja sen piti olla kaikkien kengille:oops:

Mutt minkäs mä sille voin jos pojille riittää lenkkarit kesäks ja talveks talvikengät...oma vikansa:barefoot::barefoot::barefoot::unsure:

muoks ohan niillä juhlakengät ja läpökkäät ja ja hyvänen aika kengät myös lenkillekin, miten mä noi unohin???:eek:
 
Aurinkoisen ihanaa päivää sulle :)!

Hereillä kouhotettu jo monen monta tuntia - en osaa sitten näemmä nukkuakaan:barefoot: - mutta ehtiipä tehdä jotain (y)... Kaupassakin kävin ja m e l k e i n kaikki muistin :D..En mene toistamiseen, mahdottomasti väkeä!

Hei, lämmintä on - ihunaaihunaa:love:
 
Jos tätä taloyhtiöni remppaa ajattelee... niin täs ny ei kaikki todellakaan mene tolkullisesti.
Saamieni tietojen mukaan tää on katon ja parvekkeiden huoltomaalaus.
Katolle pääsee sisäkautta ja ulkotikkailta ja parvekkeille pääsee sisältä. Kun tää ei ole julkisivuremontti niin en mä oikein ymmärrä mihin noita telineitä edes tarvitaan?
 
Aurinkoisen ihanaa päivää sulle :)!

Hereillä kouhotettu jo monen monta tuntia - en osaa sitten näemmä nukkuakaan:barefoot: - mutta ehtiipä tehdä jotain (y)... Kaupassakin kävin ja m e l k e i n kaikki muistin :D..En mene toistamiseen, mahdottomasti väkeä!

Hei, lämmintä on - ihunaaihunaa:love:
Mä lähen kohta :)

Ai niin täälläkin aurinko helottaa kirkkaalta taivaalta:love::love::love:
Kaupan ihmispaljous voi olla tosi ärsyttävää, miks niiden pitää samaan aikaan sinne aina tupata meiän kanssa, vai mitä?:unsure: Onneks ne ei varmaan tunne meistä samoin:oops:

Toivottavasti tällä kertaa mummot pysyy sivussa eivätkä yritä jyrätä alleen...cittarissa on ihan älyihanat kengät oottamassa! :love::barefoot:

Heippa:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mä lähen kohta :)

Ai niin täälläkin aurinko helottaa kirkkaalta taivaalta:love::love::love:
Kaupan ihmispaljous voi olla tosi ärsyttävää, miks niiden pitää samaan aikaan sinne aina tupata meiän kanssa, vai mitä?:unsure: Onneks ne ei varmaan tunne meistä samoin:oops:

Toivottavasti tällä kertaa mummot pysyy sivussa eivätkä yritä jyrätä alleen...cittarissa on ihan älyihanat kengät oottamassa! :love::barefoot:

Heippa:cool:
Letkeellä fiiliksellä vaan, Ellunen :)
...ja antoisaa suorastaan hykerryttävää shoppailua kenkien maailmassa:D:love:
Nauti, nainen, nauti:)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä