Bätmän?Mutta nyt se istuu jo sohvalla
Palaan huomenna !
Mukavaa iltaa!
Istuispa munkin sohvalla sellanen
Tai mistäs mä tiiän, voihan sellanen istuakkin jonkun munkin sohvalla
Bätmän?Mutta nyt se istuu jo sohvalla
Palaan huomenna !
Mukavaa iltaa!
Ei kun nurkka on täällä nukkumaluukussa.Kisun luona ?
Eikö mene nilelle?
Ööhhh... lepakothan ei o muuta kuin siivekkäitä rottia joten miten Batman on yhtään kiinnostavampi kuin Ratman?Bätmän?
Istuispa munkin sohvalla sellanen
Tai mistäs mä tiiän, voihan sellanen istuakkin jonkun munkin sohvalla
Mai bääd...väärä mittayksikkö1½ pannullista
No kun sillä on se lentovekotin ja nopee auto..Ööhhh... lepakothan ei o muuta kuin siivekkäitä rottia joten miten Batman on yhtään kiinnostavampi kuin Ratman?
Missäs se Kisun nurkka olikaan?
*ufopääkkönen*Ei kun nurkka on täällä nukkumaluukussa.
Kyöpelinvuori mut niin monta kertaa nurkkaan määräsi, että mä varustin sen kunnolla. TexWillerit ei lopu heti. Eikä juotava.
Vessassa käynti on pieni ongelma koska ketju on aika lyhyt.
Mutta seuraavaksi ostoslistalla onkin asuntovaunun makkipakki niin sit voi viettää nurkassa vaikka viikon.
Lentovekottimia ja nopeita autoja saa rahalla.No kun sillä on se lentovekotin ja nopee auto..
Nii. Kyöpeli komensi minut nurkkaan jo kaksi vuotta sitten ja tässähän vieläkin olen.
*ufopääkkönen*
...siis kun...nythän on niin että.
M u n nurkka on siellä missä mie oon riippumatta siitä missä mie oon. Eli - täällä
No niin niin - sun nurkkapaikassas.Nii. Kyöpeli komensi minut nurkkaan jo kaksi vuotta sitten ja tässähän vieläkin olen.
Mutta ei Bätmännejä saa sohvalle rahalla niin vaan.Lentovekottimia ja nopeita autoja saa rahalla.
Eli ne on hinnastaan huolimatta halpoja.
Asiat joista selviää rahalla ovat halpoja.
Ihan varmasti saa, lepakon korvat vaan kiinni ja menox!Mutta ei Bätmännejä saa sohvalle rahalla niin vaan.
Riippunee Bätmänistä.Mutta ei Bätmännejä saa sohvalle rahalla niin vaan.
Nilelle
Sellanen musta nahkapuku päällä? Mahtaa olla kuuma...tai no juu ei näillä helteilläRiippunee Bätmänistä.
Sitäpaitti mä tiiän että siellätuolla on lentää liihottamassa - ja sitten kun ei lennä liihota niin kaarailemassa - Bätmänni joka ilman rahan vaihtoa saa tulla sohvallesi istumaan
Edit. *ufopääkkönen* toi muuten kuulostaa ja näyttää ihan suolesta jotenkivissiikuitenki vaikka tarkotusyritys oli aivan muu..nyt menen tosi syheröisillä tippaleivillä, antenni
Nilelle eli männyssä kuoren alla on nila niin silleen, eli jos tarpeeksi hanskaa niin vehjekki menee nilelleMitä se niinku suomeksi tarkoittaa?
Uuuu...tai semmonen spandex- pukuSellanen musta nahkapuku päällä? Mahtaa olla kuuma...tai no juu ei näillä helteillä
Mitä se niinku suomeksi tarkoittaa?
...ja rautalankasuomennoksena se tarkoittaa: mennä vereslihalleNilelle eli männyssä kuoren alla on nila niin silleen, eli jos tarpeeksi hanskaa niin vehjekki menee nilelle