The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kisun luona ? :rolleyes::D
Ei kun nurkka on täällä nukkumaluukussa.
Kyöpelinvuori mut niin monta kertaa nurkkaan määräsi, että mä varustin sen kunnolla. TexWillerit ei lopu heti. Eikä juotava.
Vessassa käynti on pieni ongelma koska ketju on aika lyhyt.
Mutta seuraavaksi ostoslistalla onkin asuntovaunun makkipakki niin sit voi viettää nurkassa vaikka viikon.
 
Missäs se Kisun nurkka olikaan?:oops:
:cautious:
Ei kun nurkka on täällä nukkumaluukussa.
Kyöpelinvuori mut niin monta kertaa nurkkaan määräsi, että mä varustin sen kunnolla. TexWillerit ei lopu heti. Eikä juotava.
Vessassa käynti on pieni ongelma koska ketju on aika lyhyt.
Mutta seuraavaksi ostoslistalla onkin asuntovaunun makkipakki niin sit voi viettää nurkassa vaikka viikon.
*ufopääkkönen*
:cautious:...siis kun...nythän on niin että.
M u n nurkka on siellä missä mie oon riippumatta siitä missä mie oon. Eli - täällä :)
 
Mutta ei Bätmännejä saa sohvalle rahalla niin vaan.:cautious:
Riippunee Bätmänistä.
Sitäpaitti mä tiiän että siellätuolla on lentää liihottamassa - ja sitten kun ei lennä liihota niin kaarailemassa - Bätmänni joka ilman rahan vaihtoa saa tulla sohvallesi istumaan :)


Edit. *ufopääkkönen* toi muuten kuulostaa ja näyttää ihan suolesta jotenkivissiikuitenki vaikka tarkotusyritys oli aivan muu:notworthy:..nyt menen tosi syheröisillä tippaleivillä, antenni:notworthy:
 
Viimeksi muokattu:
Riippunee Bätmänistä.
Sitäpaitti mä tiiän että siellätuolla on lentää liihottamassa - ja sitten kun ei lennä liihota niin kaarailemassa - Bätmänni joka ilman rahan vaihtoa saa tulla sohvallesi istumaan :)


Edit. *ufopääkkönen* toi muuten kuulostaa ja näyttää ihan suolesta jotenkivissiikuitenki vaikka tarkotusyritys oli aivan muu:notworthy:..nyt menen tosi syheröisillä tippaleivillä, antenni:notworthy:
Sellanen musta nahkapuku päällä? :D Mahtaa olla kuuma...tai no juu ei näillä helteilläo_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä