Iltaa!
Arvatkaa mikä mulla on?
Montaa min ei ehdi jutustelee kun mulle tulee "saunavieras" Ja pakkasessa odottaa mehujää saunaan mukaan
Iltaa!
Arvatkaa mikä mulla on?
Montaa min ei ehdi jutustelee kun mulle tulee "saunavieras" Ja pakkasessa odottaa mehujää saunaan mukaan
Levoton lörppöhuuli hah
Se olit sää joka ittes paljastit, lällin lillin lällin lää*hihkuu*!!
Väärin luulit senkin levoton lörppöhuuli
Mutta juo toki kahvia lisää
Niin saadaan kunnolla tiimarinvihkoa pitää
mään puis...
Varo ettei se mehujää kerkee sulaa siellä saunassa kun heittelette sitä löylyä ja katella tillitätte keskittyneesti toistenne silmiä siellä höyryn keskelläIltaa!
Arvatkaa mikä mulla on?
*ufopääkkönen*Levoton lörppöhuuli hah
Mää mikään itseni paljastelija oo, ite oot! Kuitennii Keravalla kökit jossain Majurin puskissa sukkahousut päähän veettynä ja sellanen pinkki tpaita päällä missä on blingblingiä ja lukee punaisella Love sekä vihreet shörtsishortsit jalassa, tunnusta pois nainen!!
Jalkalamppu? Kuinka ihmeessä...eiku ei mitään emmä haluakkaan tietääHimot iski
Yritin vastustaa himoja,mut ei ei laantunut himot
Oli sitten pakko tehä Rättikset
Mitään silmiin katella...Varo ettei se mehujää kerkee sulaa siellä saunassa kun heittelette sitä löylyä ja katella tillitätte keskittyneesti toistenne silmiä siellä höyryn keskellä
Ai niin mullakin on jäätelöö pakastimessa!!
Hyviä nuolemishetk...*ufopääkkönen*löylyjä...juujuu, nurkkaan nurkkaan oon jo menossa!Iltaa!
Arvatkaa mikä mulla on?
Ei heilu kuule nyt tytsi yhtää mikkää muuta kun Majurin puskat kun sää kökit siellä kiikarin kanssa*ufopääkkönen*
hyvä kun etes tiiän missä Kerava on...
Taas tuli niin tarkkaa kuvausta touhusta ettei vaan käytettäis jotain heiluvaa käänteistsykolokiaa....
Mokoma pizzaa höpsö ei jalkalamppuJalkalamppu? Kuinka ihmeessä...eiku ei mitään emmä haluakkaan tietää
Haluanpas oikeesti!!!
Ei oo yö ees vielä Mutta musiikki on ihan jees ainaAvataas asiankannattajan yöradio.
Tässä on ihammieletön sanoitus.
Kunka monta kahvikupillista ON liikaa...Ei heilu kuule nyt tytsi yhtää mikkää muuta kun Majurin puskat kun sää kökit siellä kiikarin kanssa
Alaspäin silmistäMitään silmiin katella...
Missäs se Kisun nurkka olikaan?Mokoma pizzaa höpsö ei jalkalamppu
Kai sie tiiät mikä ero on pizzalla ja lampulla
Kaulaan?Mitään silmiin katella...
1½ pannullistaKunka monta kahvikupillista ON liikaa...
Arvasinhan, sullon se mehujäde!Ette arvannu mikä mulla on
Mutta nyt menen,kellot jo kilahtelee kohta.
SekinArvasinhan, sullon se mehujäde!
Kisun luona ?Missäs se Kisun nurkka olikaan?
Sepi Kumpulainen muuten on niitä joita minä arvostan todella paljon.
Mukavaa iltaa & mukavaa...Mutta nyt se istuu jo sohvalla
Palaan huomenna !
Mukavaa iltaa!