Mikä sun lempiruoka on?
Väsyttää aivan hirveästi. Ei pitäisi olla mitään syytä. Loma on rasittavaa.
Väsyttää aivan hirveästi. Ei pitäisi olla mitään syytä. Loma on rasittavaa.
Minunko? Ehkä kreikkalainen salaatti. Lämpimistä ruoista mahdollisesti spaghetti bolognese.Mikä sun lempiruoka on?
...mäpäs välitän
Auringossa tarkenee kyllä ...mutta muutenhan tuolla ulkona tuulettaa niin että tulee vilu ja melkein lähtee lentoon
*halirutistus*...mäpäs välitän
*halaaruttaa Softyä*
Ei huono
Kappas. Uusi ketjussa???Väsyttää aivan hirveästi. Ei pitäisi olla mitään syytä. Loma on rasittavaa.
puskis*halirutistus*
Systerit olivat gunnareitten keikalla.
!!!!!Systerit olivat gunnareitten keikalla.
Pikkupikkusyssillä on Slashin 8- minuuttinen soolo älyvehkeessään.
Mä taas en päässyt Hämeenlinnaan asti kun mun piti jäädä soittamaan haittaria Hyvinkäälle.
Röyh..
Salaattia ja kalaa ja jälkkärinä iso kuuma kahvi
Aattele sellasta höyryävää kahvia jokamikä tuoksuu ihanan houkuttelevasti nenään ja saa olon pirteemmäks ja kaikinpuolin valveillaolevaisemmaks? Älä nyssiellä pistä yhtään hanttiin vaan tee sinäkin kahvia!! Kivahan se on olla ihan tilulilulei ja ding ding dong
..e kahvia mulle ...ikinäkoskaanmillonkaan
Aattele sellasta höyryävää kahvia jokamikä tuoksuu ihanan houkuttelevasti nenään ja saa olon pirteemmäks ja kaikinpuolin valveillaolevaisemmaks? Älä nyssiellä pistä yhtään hanttiin vaan tee sinäkin kahvia!! Kivahan se on olla ihan tilulilulei ja ding ding dong
Korjasin vähän.Aattele sellasta asiankannattajan keittämää höyryävää kahvia joka tappaa elävät ja herättää kuolleet ja joka on mustaa kuin synti, kuumaa kuin helvetti ja väkevää kuin rakkaus. Ja tuoksuu ihanan houkuttelevasti nenään ja saa olon pirteemmäks ja kaikinpuolin valveillaolevaisemmaks? Älä nyssiellä pistä yhtään hanttiin vaan tee sinäkin kahvia!! Kivahan se on olla ihan tilulilulei ja ding ding dong
Mun piti tuo laittaa!!