Askorbiinihappo mulla teki tuota. Löytyi syyksi kun kaupasta loppui sellainen ananasmehu, missä sitä ei ollut. Onneksi loppui - muuten en olis ikinä saanut tietää. Sitä ennen e-vitamiinivalmiste, mikä olikin soijaöljyä jne. Käytätkö vitamiinivalmisteita? Edellisen linkkisivun aikaan en sitä vielä tainnut tietääkään.Epäilivät että kohdussa on jotain vakavampaa kun alavatsakivut on pahentuneet pidemmän aikaa ja ne 'menkkakivut' alkavat jo huomattavasti ennen menkkoja. Mulla on myoomia aika paljon ja niistäkin pelottelivat että jos joku niistä on muuttunut vakavaks tai jotain...
Joku kroonistunut juttu siellä vissiin on joten sitä nyt alkavat sitten kahtelemaan mitä sille vois tehä. On pöpöt muhineet piilevästi kaiketi sitten kun emmä ainakaan oo mitään huomanna ennen noiden vatsakipujen aikaa, jos ne ees voi muhia piilevästi
Voi kunpa YP auttais sun suhteen jotenkin palstalaisia...kyllä mä hei ymmärrän ettet sä varmaan pahaa tarkota näillä linkittelyillä mutta ihan oikeesti nytAskorbiinihappo mulla teki tuota. Löytyi syyksi kun kaupasta loppui sellainen ananasmehu, missä sitä ei ollut. Onneksi loppui - muuten en olis ikinä saanut tietää. Sitä ennen e-vitamiinivalmiste, mikä olikin soijaöljyä jne. Käytätkö vitamiinivalmisteita? Edellisen linkkisivun aikaan en sitä vielä tainnut tietääkään.
Toivottavasti pian löytyy oikea syy & hoito.Epäilivät että kohdussa on jotain vakavampaa kun alavatsakivut on pahentuneet pidemmän aikaa ja ne 'menkkakivut' alkavat jo huomattavasti ennen menkkoja. Mulla on myoomia aika paljon ja niistäkin pelottelivat että jos joku niistä on muuttunut vakavaks tai jotain...
Joku kroonistunut juttu siellä vissiin on joten sitä nyt alkavat sitten kahtelemaan mitä sille vois tehä. On pöpöt muhineet piilevästi kaiketi sitten kun emmä ainakaan oo mitään huomanna ennen noiden vatsakipujen aikaa, jos ne ees voi muhia piilevästi
No hyi kai sä pesit ikkunan?Hetkien, kävi pikku vahinko vessassa
.
No hyi kai sä pesit ikkunan?
miksi ?Mie virtsaan lavuaariin.
Piirakka vai " piirakka " ?Hetkinen, täällähän tuoksuu piirakka
Mie virtsaan lavuaariin.
Aurinko paistaa täällä,vähän tuulee.Auringossa tarkenee kyllä ...mutta muutenhan tuolla ulkona tuulettaa niin että tulee vilu ja melkein lähtee lentoon...
Sorruin taas....laittakaa jalkapuuhun...
Täällä tuulee ihan kohtuudella mutta se on paaaaaljon lämpimämpää mitä aamulla...jolloin kaikki muut vielä nukkuivat kuola poskella lämpimän rumpsupeiton allaAurinko paistaa täällä,vähän tuulee.
Höh,miks jalkapuuhun sut pitäis laittaa ? et sie niin tuhma oo kai ?
Joo@Elena777 - ihania uutisia*halaaruttaa*! Nyt hengitä syvään ja loihi kasvoilles kaunista hymyä ellei jopa hervotonta hekotustakin, jotta huolimurherypyt häviää otsasta ja mielestäkin
Kaikki järjestyy kyllä, nöy hätä
Täälläpä tuulee aurinko, lällänlällänlieruti pärrääAuringossa tarkenee kyllä ...mutta muutenhan tuolla ulkona tuulettaa niin että tulee vilu ja melkein lähtee lentoon...
Sorruin taas....laittakaa jalkapuuhun...