The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Epäilivät että kohdussa on jotain vakavampaa kun alavatsakivut on pahentuneet pidemmän aikaa ja ne 'menkkakivut' alkavat jo huomattavasti ennen menkkoja. Mulla on myoomia aika paljon ja niistäkin pelottelivat että jos joku niistä on muuttunut vakavaks tai jotain...
Joku kroonistunut juttu siellä vissiin on joten sitä nyt alkavat sitten kahtelemaan mitä sille vois tehä. On pöpöt muhineet piilevästi kaiketi sitten kun emmä ainakaan oo mitään huomanna ennen noiden vatsakipujen aikaa, jos ne ees voi muhia piilevästio_O
Askorbiinihappo mulla teki tuota. Löytyi syyksi kun kaupasta loppui sellainen ananasmehu, missä sitä ei ollut. Onneksi loppui - muuten en olis ikinä saanut tietää. Sitä ennen e-vitamiinivalmiste, mikä olikin soijaöljyä jne. Käytätkö vitamiinivalmisteita? Edellisen linkkisivun aikaan en sitä vielä tainnut tietääkään.
 
Askorbiinihappo mulla teki tuota. Löytyi syyksi kun kaupasta loppui sellainen ananasmehu, missä sitä ei ollut. Onneksi loppui - muuten en olis ikinä saanut tietää. Sitä ennen e-vitamiinivalmiste, mikä olikin soijaöljyä jne. Käytätkö vitamiinivalmisteita? Edellisen linkkisivun aikaan en sitä vielä tainnut tietääkään.
Voi kunpa YP auttais sun suhteen jotenkin palstalaisia...kyllä mä hei ymmärrän ettet sä varmaan pahaa tarkota näillä linkittelyillä mutta ihan oikeesti nyt (n)

Vitamiinitasot on ihan kunnossa, soijaa käytän ja tulen käyttämään...en juo ananas enkä muitakaan valmismehuja, en siis kaupan mehuja...koittaisit nyt vähän toppuutella ittees ja keskustella välillä vaikka aidanseipäistä.:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Askorbiinihappo kuitenkin tehdään maissista, jota en myöskään käytä missään muodossa. MUTTA:
Tiesin varoa proteiinihydrolysaatteja jo aiemmin siksi, että niistä tuli migreeni, mutta tämän luin vasta 2013 kirjasta "Vaara vaanii kattilassa" siv 183:

"Salmonellaa voivat levittää myös E-koodatut elintarvikelisäaineet ja entsyymit, toteaa teollisuus raportissaan. Mainitaan mm. että

BAKTEEREJA VOIVAT LEVITTÄÄ ERILAISET SAKEUTUSAINEET JA AROMINVAHVENTEET.

Keväällä 2010 tavattiin yhdysvalloissa s a l m o n e l l a a HYDROLYSOIDUSSA KASVIVALKUAISESSA, jota käytetään natriumglutamaatin ja hiivauutteen valmistuksen raaka-aineena, mutta sitä käytetään sellaisenaankin arominvahventeena.

Havainnon seurauksena myynnistä poistettiin valtavat määrät usean merkkisiä sipsejä, dippikastikkeita ja burritoja. Teollisuus ehti tuskin julkistaa raporttinsa, kun jo oli seuraavan suuren epidemian aika. Sillä kertaa lähteenä oli Nestlen pakastettu suklaakakkutaikina"



Olikohan niissäkin syynä soija, (joka on muuntogeenistä, ei siksi pitäisi käyttää ollenkaan!) jonka mukana ne salmonellat tulivat/tulevat rehuihin? Tuleehan ne, mut rehutehtaan vaan tarvii ne bakteerit saada tapettua. Ennen sitä ne toki ovat ehtineet levittää rehuun toksiininsa?
 
Epäilivät että kohdussa on jotain vakavampaa kun alavatsakivut on pahentuneet pidemmän aikaa ja ne 'menkkakivut' alkavat jo huomattavasti ennen menkkoja. Mulla on myoomia aika paljon ja niistäkin pelottelivat että jos joku niistä on muuttunut vakavaks tai jotain...
Joku kroonistunut juttu siellä vissiin on joten sitä nyt alkavat sitten kahtelemaan mitä sille vois tehä. On pöpöt muhineet piilevästi kaiketi sitten kun emmä ainakaan oo mitään huomanna ennen noiden vatsakipujen aikaa, jos ne ees voi muhia piilevästio_O
Toivottavasti pian löytyy oikea syy & hoito.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Pikkunokoset, kahvi hasselpähkinäjuomalla & patukka. :coffee::)

Vois kohta taas kahtoo leffan ja mutustaa kirsikoita :p
 

Oijoijoijoii mitä ihkua ihanaa on nyt ulkona!! Aurinko ja lämmintä:love:...niin*tärinöissään* mahtavaa koska hurrrrjan aikaisin aamulla mulle tuli ikävä pitkiä villasukkia ja villapaitaa... Mutta nyt - ihunaa, huomaaksä kässääksä:geek::love::D


Hei, pirteetä perjantaita sulle ja vielä parempaa viikonloppua(y)!
 
Ai nii, toi jalkapuu:D...hiukan ajatus katkes:barefoot:

Vois olla ehken hyvästä kun ryystän nyt kahvia...sitä tiiä miten kohoaa kuuppaseen töhötyspäivän ja ministen yöunien vauhdittamana:cautious:...vois vaikka rauhottaa tai ainakin pitäis paikallaan:D..
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä