https://yle.fi/uutiset/3-9710121ovvai? on kyllä surkee kesä.
https://yle.fi/uutiset/3-9710121ovvai? on kyllä surkee kesä.
Oota mua. Oon viel junassa.Mä lähen kuumaan suihkuun ny
noin voi käydä jos ei mukamas osaa päästää pahaa ilmaa puis oikeesta rööristä....Miun suussa paukkuu
Niiiiiin arvasin että sieltä se eräs kisuli tulee kommentoimaan jotain tällasta kohta No eijjoo kuule pierujen kanssa mittää tekemistä näillä paukuilla vaan paukkukarkilla mitä sain ^*^noin voi käydä jos ei mukamas osaa päästää pahaa ilmaa puis oikeesta rööristä....
Etkä muuten arvannut mitäänNiiiiiin arvasin että sieltä se eräs kisuli tulee kommentoimaan jotain tällasta kohta No eijjoo kuule pierujen kanssa mittää tekemistä näillä paukuilla vaan paukkukarkilla mitä sain ^*^
Sää ja sun jutut siinä
Pehmeitä unikuviaSängyssä ja kohta unten mailla.
Siis sä siellä vaan sättäilet kesken ja kaiken...??Sängyssä ja kohta nirvanassa.
Siis sä siellä vaan sättäilet kesken ja kaiken...??
Sängyssä ja kohta unten mailla.
Softy osaa vaikkajamitäSiis sä siellä vaan sättäilet kesken ja kaiken...??
No hyi!!
Öitä
Sinun ja minun mielikuvituksella voin kuvitella että me katotaan ainakin kerran tänä iltanayönä sängyn alle Siis sä teet niin, en minä...mä oon rohkee, pieni ja rohkee!!!!No hyi!!
Nyt sulta lipsahti ihan väärä kuva, koetas uudestaan ...
Mä en jaksa katsoa.Sinun ja minun mielikuvituksella voin kuvitella että me katotaan ainakin kerran tänä iltanayönä sängyn alle Siis sä teet niin, en minä...mä oon rohkee, pieni ja rohkee!!!!
Niin teenkin...ja tuurillani monta kertaa...Sinun ja minun mielikuvituksella voin kuvitella että me katotaan ainakin kerran tänä iltanayönä sängyn alle Siis sä teet niin, en minä...mä oon rohkee, pieni ja rohkee!!!!
Öitä pehmisÖitä mussut.
No et kai kun olit just jossain hiivatin nirvanassa, mikä paikka se ees liene..Mä en jaksa katsoa.
No et kai kun olit just jossain hiivatin nirvanassa, mikä paikka se ees liene..
Viime yönä olin kylmettynyt, sitten aamulla ylös noustessa reväytin alaselän jotennii ja se sitten on tässä päivän aikana silleen ''kivasti'' kipeytynyt...alaselkä ihan jumissaNiin teenkin...ja tuurillani monta kertaa...
Mutta tosi tosi hyvä että sä nukut ens yönä kuin pikku possu...