A-ha...tu mikä päivä mutta sainpahan ainaki munaa.
Yllätyinkö? No yllätyin!!A-ha, niin minäkin.
Yllätyikö? No yllätyit nakukuvastani
Ihan normia on.Meillä oli kans viime vuoden puolella ja su oli ainoa päivä kun ei metelöity.6kk ne remppas ja metelii oli joka saamarin päivä,onneksi ite töissä suurimman osan ajasta mut kyllä pikkusen ketutti la aamuna herätä 7 aikaan kauhee meteli.Oisko joku asukas valittanut niille viivyttelyistä ja osottavat mieltään nyt sieltä metelöimällä?
Mistä tiesit mitä oon puuhannu aamullaAika perwå oot ja kehtaatkin tunnustaa
Paheksun!Niinpä ja mä näytin 'helikopteriani' naapurille äsken ikkunasta
ArvasinMistä tiesit mitä oon puuhannu aamulla
Hyvä samallahan voit katsoo formulan aika-ajotLounaspaussi.
Venähti näemmä iltapäivään.
Hyvä samallahan voit katsoo formulan aika-ajot
No, on sulla kans oudot huvitNo e!
Menen pian takaisin pihalle pöristelemään poran kera.
Huvit? Ei, vaan työpäivä kun ei sada.No, on sulla kans oudot huvit
Rouski jotain rehuja. Nyt ne ovat parhaimmillaan!Vähänkö hävettää kun oon tänää ollu ihan vetelänä,mitään suurempaa oo vielä saanu aikaan.Jos huomenna olis sit pirtsakkaampi. Pitäs jotain ruokaakin mut ei oo yhtään nälkä
Joo,no jos paistais noi kotkotus-suikaleet ja sit heittelis rehujen päälle.Nopeeta ja kevyttä.Rouski jotain rehuja. Nyt ne ovat parhaimmillaan!
grillata voi ain vaikkei nälkä oiskaanVähänkö hävettää kun oon tänää ollu ihan vetelänä,mitään suurempaa oo vielä saanu aikaan.Jos huomenna olis sit pirtsakkaampi. Pitäs jotain ruokaakin mut ei oo yhtään nälkä
Tervetuloa vaan grillailee. Tuo sit grilli mukanas kun mulla ei ole.grillata voi ain vaikkei nälkä oiskaan
eiks ois helpompaa jos sää tulisit tänne grillin tykö. just laitoin tulille.Tervetuloa vaan grillailee. Tuo sit grilli mukanas kun mulla ei ole.
Olis kaieiks ois helpompaa jos sää tulisit tänne grillin tykö. just laitoin tulille.
Kannattaisko alkaa syödä terveellisemmin ja ulkoilla vähän? Voisit sinäki kummasti piristyy.Vähänkö hävettää kun oon tänää ollu ihan vetelänä,mitään suurempaa oo vielä saanu aikaan.Jos huomenna olis sit pirtsakkaampi. Pitäs jotain ruokaakin mut ei oo yhtään nälkä
Ihan kuule työstä johtuvaa ja viime viikko oli extra kiireinen ja raskas joten lässytä jonnekin muualle.Ja mist sä mun ulkoilut tiedät.Kannattaisko alkaa syödä terveellisemmin ja ulkoilla vähän? Voisit sinäki kummasti piristyy.
millon ammut itteäs naamaan?milloin otat yliannoksen hanavettä?