Mulla ei oo ruokahalua yhtään..mutta nakersin salaattia tänään kahteen otteeseen. Mitäs sun subissa oikein on?Mulla on subi iltapalaksi
Mulla ei oo ruokahalua yhtään..mutta nakersin salaattia tänään kahteen otteeseen. Mitäs sun subissa oikein on?Mulla on subi iltapalaksi
Mulla ei oo ruokahalua yhtään..mutta nakersin salaattia tänään kahteen otteeseen. Mitäs sun subissa oikein on?
ai noita keittoja????? En edes vahingossa. Olin kerran ruokailun aikaan sairaalassa, kun äiti oli toipumassa jalkaleikkauksesta. Jotakin kuppikeiton hajuista ihan järkkyä oli tarjolla. Yökötti koko ajan enkä olis ikinä uskonut, että sairaalassakin sellaista - onhan siellä niitä sairaitakin! Höyrystettynä ne myrkyt menee tehokkaasti elimistöön - kuten tupakankin nikotiini hengitetään, eikä nielläKumminkin kokeilet, et vaan myönnä sitä ääneen.
Vesimelonia
Oliko? Kai voit kysyä häneltä?Kysy vaan. Olet kai se Rättipään tyttökaveri? En ole selvänäkijä, vaikka ihan selvästi siltä nyt helposti näyttääkin
Höpöhöpö imet niitä pillin kanssa että saisit mahollisimman nopeeta kaikki e-koodit ja myrkyt elimistöös.ai noita keittoja????? En edes vahingossa. Olin kerran ruokailun aikaan sairaalassa, kun äiti oli toipumassa jalkaleikkauksesta. Jotakin kuppikeiton hajuista ihan järkkyä oli tarjolla. Yökötti koko ajan enkä olis ikinä uskonut, että sairaalassakin sellaista - onhan siellä niitä sairaitakin! Höyrystettynä ne myrkyt menee tehokkaasti elimistöön - kuten tupakankin nikotiini hengitetään, eikä niellä
Miks ihmeessä nyt siellä?Tissivaossako?
Jep.Iltavuoroon jälleen aamuvuoro on ihan perseestä
Niin varmaan se Digbykin teki. Hänen lempparieväs oli joku kanakeitto. Holbyssa. Ks.Aiemmassa jaksossa.Höpöhöpö imet niitä pillin kanssa että saisit mahollisimman nopeeta kaikki e-koodit ja myrkyt elimistöös.
..*halaaruttaan ja...kaappasee kainaloon*